Aviseringar
Rensa alla

regunala nyheter!!


Ämnesstartare

man skottskadat motivet fortfarande ett fråge teken
polisen vert fort farande inte motivet men han har fått livshotande skader det var på riksvägen cykelvägen somhan var skottskadat. han är känd från polisen i mindre förseelser. vad som kan ligga backom jobber vi förutsättningslös, kartlägger bak rund, närvarande, närstående. polisen har inte grippit någon, det är avspärrat. dom fick åka på bilvägen. intervju: obehangligt!!! det händer på andra ställe men inte här.
vi är intresserade att komma från kl 22:00 gårdagen fram till mid natt i aktull väg ändra från gisslaved

framtiden osäcker nu ska lönnerna sänkas

två personer började bråka med oklara skader den andra är misshandlad

ett inspelat meddelande ringde upp en vän och rättegången hålls om två veckor

efter en tids konflikt för ren hållningen i kalmar län fick han två års löner och en bok
avgångsverderlaget i högsta chefen reagerade på tidgningen, det är väl naturligt. så vi får veta gången på det hela och blir inkopplade, fick konkakt med styrelsen men inte med ersättarna. jag vet inte vad som är rätt. hans ledarstil ogillades av kommunalens ledare som vänt som vi dit till facket men en dansk ledarstil

framtiden från speedway lagen ser mörkt ut från löner ska dom dra pengar och det kan bli tomt om det inte sker någon förändring så nu kommer ett drastiskt förslag, klubbar har stora problem med ekonomi
det går runt men det är så det skriker så att säga. det säger svanska rotorförbundet svedmo. när det väl komme ett förslag natrulrigtvis så ställer vi oss positivt till det dikret för att rädda sporten för det har vi mest glädje av, vi vill ha med alla lagen. vi berättar ove ska uppröra att betala en del av förarna.

fräs klipparna.

industiri progamen har får få sökare och dett amåste lyckas mer i 32 elever som sökte i förstahandsval.


   
SvaraCitera

trort de ä en komplott?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

ett inspelat meddelande ringde upp en vän och rättegången hålls om två veckor

det nyhet övrig info i en senare sänning


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fint att bli uppdaterad såhär om omvärdlen!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

*omvärlden


   
SvaraCitera

vart bor du? Detta kanske itne lalls e regionala [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

trort de ä en komplott?

Inge Kommentarer.

isola:

Fint att bli uppdaterad såhär om omvärdlen!

Bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

välkommaen

ean man i 60 åldern om kom när tre motocklar krockade. samtliga inblandade var i 60-års åldern. orsaken är o klar.

en värksta total förstörders, länge fanns risk för inplositin men brand tnänsten fick det under kontroll och bara lind bävriga skader. det tog sig i bil och byggnad, hus runt i kring. man vet inte vad man ska säga. rätt mkt bilar, fick ut nårra. tre iaf.

poliesen vet fortfarande inte mottivet till varför mannen skott skadades. dom söker efter järnings männ.

läget är fort farande al varligt för echec matkerien som kommer ifrån o klar ursprung och dom ska stoppa grönsakerna. det är lite oroväkande om det kommer hit, det trodde jag inte. det är obehaligt och man får tänka sig för lite mer jag köpte en sallad idag eftersom utan gurka eftersom jag köper ofta svensk gurka. jag va i tyskland förut och åt inga grönsaker, äter det som är kockt.

skaffet SM hålls i växsö som är den bästa staden att bo i enligt en tidigare rapport. det var motstånd o tjejerna sprang väldigt bra tyvär. alla gjorde inte tillräckligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LIVE SÄNNING REGUNALA NYHETER SMÅ LAND

otiulptna böner böner vanligt på växjö schift

åså berättar smålansnytt om sitt yurkesliv

feya personer sköt personalen presic förbit förbundet, fick med sig 125tusen kr. finns god teknings bevisnning. det får inte före komma BÖN eller väl signelse på skolavslutning men i växsjö bryter dom mot det. man kan ha det i skolan också men inte fel att ha det i kyrkan. en undersökning vissar att det förekommer var tredje skol avslutning. skolan säger sähr: utforma så det inte komma relgiöst ins slag så kan det kan i kyrkan.

växjö bryter mot stifterna i topp . det finns en tradition på lannsbygden. traditionella kunskaper genom året, ingen som höjde ögonbrynen på detta. krykan vill ju förra fram ett budskap men den hör inte hemma å vår läro plan. ska ha skol avslutning i sina lokaler. det fin alltid kriskta budskapa i kaykran så det är bön.

högska dom stolen tar inte upp mordet. ex maken står närmed fast, vinna kvinhögs.

en del undomar ska dricka sig fulla på skolavslutningen. festligheter och andra tillställningar i stan. det är coolt att bli full och man känner sig inte utanför. andelen utngomar har höklat stadit i föräldrarna, olika undersökningar säger att ju äldre barnen blir så minstkar deras gräns sättare. vi vill öka till 18åldern. undomar har tagit efter vuxnas vaner och dom kommer till sjukhus i en tredubbling och även bland männen. dom dricker mer och det är risker. alla föräldrar kan tänka på ATT INTE MAN HAR DOM ÄR STORA lagena hemma.

motosykelträffen växer. flera tusen är på plats redan. tll minne av sweidiskh bank meat. ha skoj, träffa kompisar. polisen förstärek.

det är minnre å mer familjöärt. glad och gymytligt. man kan säga nu i år det är speciellt bra. vi presenterar inte det på 10tusen .


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie jag skulle vilja höra dig läsa upp nyjeterna på band!!!!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron lever:

ennie jag skulle vilja höra dig läsa upp nyjeterna på band!!!!!!!

jag ahr inget band!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

jag ahr inget band!!

vad synd!!

de blir nbättre när man liksom hör en röst som läser dom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hejsaaaaan
I helgen så samladers flera personer för att följa lådbilstävlingen. en bil har kraschat in i en trädgård och det var vid en sten som den åkte upp med framhjulen och innanför staketet. äppelträdet och staketet är bara rester. det är inte vanligt men det ingår i sporten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nasdax steg med 1%


   
SvaraCitera