Aviseringar
Rensa alla

Reinfeldt's skitunge misshandlad på Stureplan


Ämnesstartare

Quint:

Synd att inte attacken var politiskt motiverad. Då hade han kunnat få en förmaning av pappsen att om man har obekväma åsikter får man räkna med att bli misshandlad av oliktyckande, precis som han anser att SD:are får göra om de blir attackerade.

En fullpoängare där du. Hade såklart varit störtroligt ifall så var fallet. Kanske även reinfeldt får lite insikt om politiskt våld när det drabbar hans egna familj. Men mer troligt är dock att det var någon annan spritglad muffare i dem lägre hierarkierna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Quint:

Soc borde fokusera på sådana föräldrar

Då ryker väl 90% av Sveriges tonårsföräldrar ;D


   
SvaraCitera
Ämnesstartare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Artie:

Erik

Han verkar vara en ganska skön lirare, nedan är från hans facebook-wall

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha "[hans] skitunge"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rymdpirat:

Han verkar vara en ganska skön lirare, nedan är från hans facebook-wall

Erik Holmberg?

Ganthuc:

privat spritfest anordnad av den lokala Mufavdelningen

Am I surprised? Har inte MUF försökt tvätta bort den stämpeln? Har MUF ingen alkoholpolicy? Aja...

Ganthuc:

Vapnet ska ha vart en flaska av trolig dyrt märke irländskt whiskey

"Irlänsk" och "whiskey" samt "dyrt" i samma mening får mig att kräkas. Riktig whiskey/whisky kommer från SKottland! Eller möjligtvis Mackmyra om man vill stöda lokala producenter.

Ganthuc:

Kort därefter ska resten av familjen farit dit i sin Porsche efter att polisen meddelat dom om händelsen.

I en porsche? Du skojar? Har du ens suttit i en porsche? Vet du hur jävla trångt det är i en sån bil? För att inte tala om obekvämt? *suckar åt reinfeldtarna*

Ganthuc:

Kommer vi få se pappsen Babyface göra en min för första gången nu?

Folk kommer tycka synd om statsministern. Alltså kommer moderaternas siffror gå upp.

Ganthuc:

. Kommer detta påverka Reinfeldts politiska karriär?

Inte kännbart. Möjligen, som sagts innan här, Abeles.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Suck, han verkar vara en riktig tard, tyvärr. Eftersom han är så ung kommer nog inte media att ta detta vidare, men om han fortsätter att bete sig som ett självgott överklassmongo kommer det att drabba andra än honom själv.

Skillnaden mot hans storebrorsa är ungefär natt och dag och jag kan tänka mig att det diskuteras "åtgärder", för att inte låta detta fortsätta.

Rymdpirat:

Han verkar vara en ganska skön lirare, nedan är från hans facebook-wall

Hittade detta, lite kul.

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1. Kommer vi få se pappsen Babyface göra en min för första gången nu?
2. Kommer detta påverka Reinfeldts politiska karriär?
3. ...Eller än mer, hans sociala liv?

1 Nein, robot.
2 Nein.
3 Nein.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Synd att man oskyldig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Att tillägga(?) så är det väl samma unge som åkte dit på en annan misshandel efter det att han kallat någon eller ett par för "Blatte".

http://www.aftonbladet.se/​nyheter/article13892547.ab

Det är inte första gången som den 16-årige sonen råkar illa ut.

I januari dömdes en jämnårig pojke till 30 timmars ungdomstjänst för att ha misshandlat honom. En annan dömdes för övergrepp i rättssak.

Såhär säger domen. Sid.10

Han hörde också att Erik sade blatte till Dennis.
Erik höjde sin knutna näve, varefter Dennis skallade
honom. Kevin Imeholm sade inte något som kunde uppfattas som hotfullt. Då Erik
kom fram till honom för att skaka hand vägrade han att göra detta, eftersom han inte
tyckte om att Erik använt ordet blatte. Han sade att det var bäst att inte polisanmäla
händelsen men han sade ingenting om att han skulle knivhugga Erik och han
nämnde inte heller Black Cobra.

Pickaboo:

Suck, han verkar vara en riktig tard, tyvärr. Eftersom han är så ung kommer nog inte media att ta detta vidare, men om han fortsätter att bete sig som ett självgott överklassmongo kommer det att drabba andra än honom själv.

Människor som växer upp med silversked i mun tenderar att bli såhär säger mina erfarenheter. Och att gå med i Muf är rena elddopet för varje sann brat. Det verkar inte vara första gången han gör något dumt och med hans attityd kommer han fortsättningsvis råka illa ut. Men han kan väl leva gott på farsans riksdagslön för en tid framöver om det skulle behövas.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jason:

I en porsche? Du skojar? Har du ens suttit i en porsche? Vet du hur jävla trångt det är i en sån bil? För att inte tala om obekvämt? *suckar åt reinfeldtarna*

Skulle ju kunna vara en Cayenne tex?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Glömde länka domen i all hast märkte jag...

http://www.nationell.nu/erikreinfeldt​.pdf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ganthuc:

domen

Det mest anmärkningsvärda i denna dom tycker jag är detta:

Domslutet:

Elisabeth Fritz har yrkat ersättning med 20 405 kr för 17,5 timmars arbete. Med hänsyn till målets art och omfattning bör hon tillerkännas ersättning endast för 12 timmars arbete.

Jag ska fan bli jurist...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jason:

Erik Holmberg?

Ja, han kallar sig så på facebook.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ganthuc:

Människor som växer upp med silversked i mun tenderar att bli såhär säger mina erfarenheter.

Fy sån avundsjuka


   
SvaraCitera