Aviseringar
Rensa alla

Reinfeldts bok kommer ut hösten 2015


Ämnesstartare

original.jpg

Nu är kontraktet skrivet med förlaget och dealen är klar - nästa höst släpps vår föredetta statsminister Fredrik Reinfeldts bok!

"Jag ser fram emot att få berätta med egna ord om mina tjugofem år i politiken", säger Reinfeldt i ett pressmeddelande.

Vad tror du om det? Blir det intressant, är du nyfiken? Kommer du att läsa den?


   
Citera
NEMI
 NEMI

tycker om att läsa biografier och skildringar om politiker, det är berikande, så lär även läsa Reinfelts.


   
SvaraCitera

blir intressant och se hur mycket han är ärlig om hans konflikter. vad jag vet kallades han för stridstuppen inom partiet eftersom han alltid var i dispyt


   
SvaraCitera
Kudhos

Kanske som ljudbok. Har studieböcker till knäna


   
SvaraCitera

Zymba: Nej för att:

Ska läsa Det sovande folket först.


   
SvaraCitera

Zymba: Nej för att:

läser typ inte böcker.
samt att jag skulle bli för deprimerad på att läsa om hur han förstörde sverige...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Istechetvåpunktnoll:

Ska läsa Det sovande folket först.

Mycket glad


   
SvaraCitera

Zymba: Vet inte/osäker

läser typ aldrig biografier. 


   
SvaraCitera

Istechetvåpunktnoll:

Ska läsa Det sovande folket först.

Mycket glad


   
SvaraCitera

Zymba: Ja, för att:

jag är Moderat ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zymba: Vet inte/osäker

Låter ju onekligen intressant men jag tror samtidigt att Reinfeldt är lite för slipad för att kasta bajsmackor omkring sig mot fd kolleger i gammal god Ordförande Perssonstil såsom jag skulle önska mig. Dessutom ska man ta sig tid för det, får se vad det blir för bok först.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sugen man vart på att se Göran sitta och grisa sig nu, alltid ett förnämligt fredagsnöje och göra sig en kanna och se igenom den juvelen till tvproduktion.
"Kolossala mängder smör"


   
SvaraCitera

dazed: "Kolossala mängder smör"

Hjärta Så äckligt men fascinerande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zymba: Nej för att

läser bara thrillers och action. den enda svenska e typ coq rouge 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

läser bara thrillers och action. den enda svenska e typ coq rouge 

Jag har aldrig sett någon svensk skriva så nästan sexuellt upphetsat om våld som Guiilou i Hamiltonböckerna tror jag, har läst och tyckt om flera av dessa böcker men det är en liten grej som kan bli väl påtaglig.


   
SvaraCitera