Aviseringar
Rensa alla

Reinfeldts jultal


[y][y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Woho:

lagringsdirektivet ska implementeras,

Vadå Copy & Paste? [bigsmile]


   
SvaraCitera

dazed_and_confused:

Vadå Copy & Paste?

Typ[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soimpolite:

Palla skriva i en tråd man inte tycker om. Fail

jaaa [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

Ja Al Gore's talking out of his ass iaf, men lösningen på det mesta, avskaffande av patentskydden ftw hursomhelst.

[party][wink] PP 2010!111

Woho:

Eftersom du enbart copy-pastear från deras sida så antar jag att du egentligen inte har en aning om vad piratpartiet står för förutom att man ska få ladda ner.

Have a good life!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

Fan gå ner en bit på din länk då. Sexiga glasögon.

Påminner lite om denna http://www.dn.se/blogg/svenskarnebloggen/2009/12/03/moraliskt-dilemma-att-losa-d... [crazy] Coola killen


   
SvaraCitera

Wanking BC:

Eftersom du enbart copy-pastear från deras sida så antar jag att du egentligen inte har en aning om vad piratpartiet står för förutom att man ska få ladda ner.

Have a good life!

Nej jag copy-pastear därför att jag inte orkar skriva min egna uppfatning och mina egna åsikter om Piratpartiet pga att jag har varit ute ock skottar snö i över två timmar och är förbannat tröt och orkeslös[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanking BC:

[party][wink] PP 2010!111

[crazy]

Wanking BC:

[party][wink] PP 2010!111

Mm patentskyddet är en bromskloss för framgång. [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Woho:

Nej jag copy-pastear därför att jag inte orkar skriva min egna uppfatning och mina egna åsikter om Piratpartiet pga att jag har varit ute ock skottar snö i över två timmar och är förbannat tröt och orkeslös

Sure!

dazed_and_confused:

Mm patentskyddet är en bromskloss för framgång.

Eller hur! Har fan alltid hävdat det

och sen är det najs att få ladda ner!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanking BC:

Eller hur! Har fan alltid hävdat det

Mm 😛

Wanking BC:

och sen är det najs att få ladda ner!!!

Det är ju det viktigaste egentligen men nu ska man visa upp partiet som ett seriöst parti. [crazy][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

Det är ju det viktigaste egentligen men nu ska man visa upp partiet som ett seriöst parti.

Ja. Det är viktigt att vi blir betraktade seriöst, visst arbetslöshet, fattigdom och allmän misär existerar, men att se till att vi får ladda ner våra filmer, spel och musik kommer nog förändra samhället till det bättre! [party][y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanking BC:

Ja. Det är viktigt att vi blir betraktade seriöst, visst arbetslöshet, fattigdom och allmän misär existerar, men att se till att vi får ladda ner våra filmer, spel och musik kommer nog förändra samhället till det bättre! [party][y]

Bra now we're cooking, du borde delta i partidebatter för PP's räkning. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

Bra now we're cooking, du borde delta i partidebatter för PP's räkning.

Funderar på det [cool], att gå med i ung pirat eller liknande organisation känns också som en väldigt medveten och unik sak att göra!


   
SvaraCitera

Wanking BC:

Sure!

Hm, om jag visste att du skulle ifrågasätta mina kunskaper om piratpartiet skulle jag givetvis filma när jag skottade snö och sen skicka en länk till dig och skrivit en lång insändare i forumet om hur trött och klen jag är[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanking BC:

Funderar på det [cool], att gå med i ung pirat eller liknande organisation känns också som en väldigt medveten och unik sak att göra!

Men PP behövs seriöst i riksdagen, utveckling med de nuvarande fascistpartierna är ju inte så jävla positiv. [tired]


   
SvaraCitera