Aviseringar
Rensa alla

Rejält misslyckad nyårsafton


Ämnesstartare

Allt i denna jävla stad är stängt, och vi har ingenting att göra, hatar kali yuga


   
Citera
Ämnesstartare

Vi som hänger här nu är helt jävla misslyckade alltså.. [cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vi blev jättetrötta så nu är vi här med datorn. Men det är ju ej tolvslaget än!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

försöker hitta numret till min far för att skälla ut honom men han svarar inte

jävla as


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja min nyårsafton känns jättelyckad. Halkade, systemkameran åkte i marken. Halkade igen kort efter det, den gången trillade jag. Dimma såg till att jag inte såg ett skit av GP's nyårsfyrverkeri. Så ja, även om jag haft en o annan faildag året 2011 känns den allra sista dagen som den allra största faildagen.

[love]


   
SvaraCitera

Själv spenderade jag mitt nyår med mig själv och ungefär 30 avsnitt av Scrubs aja nothing to complain about stay cool[bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

spenderat nyår med BF3, rätt segt! men hellre det en o va ute med massa idioter jag inte tål


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

YaBasta:

BF3

PC? [cute]

OnT: spenderade med mamsen och minsta brorsan och sen avfyrade man lite raketeter med näst minsta brorsan vid tolvslaget så jag hade det lugnt och nice (även om jag spillde Coca-Cola på mig p.g.a minsta brorsan!) =)


   
SvaraCitera

Hade skit tråkigt vi var två festsugna brudar och en partypooper som ville äta chips och sitta inne på facebook blev även så jävla dissad utav mitt nyårshaffffffff yes baby så inte bara ni som hade världens sämsta dag :))


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hade mycket trevligt, ni skulle ha tagit er dit och ... öh.. ja. [no-no]


   
SvaraCitera
höna

hadre kul först men sen blev de lite mindtre kul och nu är ja bakis[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

min nyårsafton började jätte bra tillsammans med trevligt folk, middag, lagom mycket dricka, massa samtalande osv. sen fick vi för oss att dra vidare på en fest, kom dit och allt var bara bajs. folk var äckliga, tjejerna såg ut som jag vet inte vad, för korta klänningar, trasiga strumpbyxor, klackar de inte kunde gå i och dessutom luktade det spya överallt. en polare tappade bort sin telefon så den letade vi som idioter efter. och helt plötsligt kommer en in och skriker "nu är det 2012!", jahapp, okej, där missade man tolvslaget också..
men två min senare ringde i alla fall en jag tycker om väldigt mycket, det blev nog höjdpunkten. var trevligt att snacka med honom. sen drog vi oss ifrån den där sunk festen och jag drog till några andra polare på ytterligare en fest. då var allt bra igen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

i efterhand tycker jag inte att det var så misslyckat


   
SvaraCitera

Jag fick ett hångel. Han var till och med bra på det.


   
SvaraCitera
zIGGE

ajyprah:

Han var till och med bra på det.

det var hon också


   
SvaraCitera