Aviseringar
Rensa alla

Rejected Love


Ämnesstartare

Är det över då en tjej inte tycker man är hennes typ?


   
Citera
Exner

ja


   
SvaraCitera

yepp


   
SvaraCitera

Ja.


   
SvaraCitera

Oh ja.


   
SvaraCitera

Då är det redan för sent.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej, gå om förskolan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jojjnes:

Är det över då en tjej inte tycker man är hennes typ?

Njae du kan ju alltid försöka bli hennes ''typ'' [y]


   
SvaraCitera

Jo förmodligen! Men hur väl känner du den här tjejen? Om ni bara är ytligt bekanta så kan du alltid försöka bli vän med henne och se om det förändras. [smile]


   
SvaraCitera

Exner:

ja


   
SvaraCitera

jo


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pendulum:

Men hur väl känner du den här tjejen?

Nemen har pratat med henne i ungefär 2 veckor, från tidigt på kvällen in på morgon timmarna. Hon har verkligen fastnat för mig .. Men hon hade sagt till en gemensam vän att hon bara gillar mig som kompis medans hon hade sagt till mig att vi ska vara "vänner tills vidare" ...
Gah.. she is driving me nuts..[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jojjnes:

Men hon hade sagt till en gemensam vän att hon bara gillar mig som kompis medans hon hade sagt till mig att vi ska vara

Säger hon nog för att hon vet att det kommer fram till dig.

jojjnes:

Nemen har pratat med henne i ungefär 2 veckor, från tidigt på kvällen in på morgon timmarna.

Vad bråttom ni ska ha. Redan ska allt vara avgjort.

jojjnes:

Gah.. she is driving me nuts..

Ja här får man välja:
Ska man bli galen eller bli ett sexobjekt?


   
SvaraCitera

jojjnes:

"vänner tills vidare" ...

jobbigt med brudar som inte kan vara ärliga, speciellt när dem redan vet........ (förståeligt kanske om de är osäkra)

var inte så himla på med ett förhållande direkt, prata som vänner till en början istället, så som hon vill ha det. make it interesting for her, låt henne ta kontakt med dig o se vad hon gör.

prata lite med andra tjejer MEN inte på ett "hey babe wanna fuck"-sätt (det är avtändade, du blir stämplad som falsk player), utan mer vänskapligt, o sen vänder du dig mot henne o visar att hon ändå betyder mer/mest.


   
SvaraCitera

Ja.


   
SvaraCitera