Aviseringar
Rensa alla

Rejected Love


jojjnes:

Men hon hade sagt till en gemensam vän att hon bara gillar mig som kompis medans hon hade sagt till mig att vi ska vara "vänner tills vidare" ...

"vänner tills vidare"= "vi kommer aldrig bli något mer än vänner".
Det är så jag uppfattar det med den information jag fått, sorry.
Men avvakta och se hur eran relation utvecklas.


   
SvaraCitera

om jag säger så, säger jag det antagligen istället för "jag är inte attraherad av dig men du är säkert en fin människa."


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FreeWay89:

Redan ska allt vara avgjort.

Jag ville inte hamna i den s.k. "Friendzone"...

FreeWay89:

Ja här får man välja:
Ska man bli galen eller bli ett sexobjekt?

Hur menar du?

För övrigt så vill jag bara säga tack för alla svar!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jojjnes:

Jag ville inte hamna i den s.k. "Friendzone"...

Tja om du gör det så är det ditt fel, eller snarare evolutionens fel.
Men det är spelreglerna som finns och antingen spelar du med eller inte och då är risken stor att du stannar i vänstadiet.

jojjnes:

Hur menar du?

Ja asså antingen är du en man och få stå ut med kvinnors tankemönster eller så är du en kvinna och få stå ut med sviniga män.

Typ det du har att välja mellan kort sagt.


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

Du kan ju alltid ändra dig som person, eller bara acceptera att hon nog inte är din typ heller.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kviq:

eller bara acceptera att hon nog inte är din typ heller.

Jag tycker nog att 2 veckor är lite för kort tid för att avgöra det om jag får säga mitt.

Förstår att många tjejer träffar på mååånga idioter i sina dar och därför blir det lättare om själva ''testperioden'' är så kort som möjligt.

Dock tar det ofta lite längre tid innan man känner sig bekväm nog hos någon innan man verkligen blir sig själv.

Tjejer borde ju veta att den första tiden alltid är en maskerad och att den riktiga personen smälter fram sakta men säkert.


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

FreeWay89:

Tjejer borde ju veta att den första tiden alltid är en maskerad och att den riktiga personen smälter fram sakta men säkert.

Jo, eftersom tjejer själva är precis likadana.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kviq:

Jo, eftersom tjejer själva är precis likadana.

Precis.
Den första tiden handlar om att visa sig så fin så möjligt för den andre.
Vi visar upp de bästa av våra sidor, men vi båda borde ju veta att den riktiga personen kommer med tiden.

''You got to lie to get somebody. You can't get nobody by looking like you look, acting like you act, sounding like you sound''

Därför gillar jag inte riktigt det där med att avgöra mig som person efter några dar eller veckor.


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

FreeWay89:

''You got to lie to get somebody. You can't get nobody by looking like you look, acting like you act, sounding like you sound''

Går, går. [smile]

Men nä, dock har folk svårt att ändra sin uppfattning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kviq:

Men nä, dock har folk svårt att ändra sin uppfattning.

Ja eftersom det sätter sig emot sitt ego.
Där lite som den grejen att så många ''bra'' killar inte får nån het brud. Deras personligheter är inte tillräckligt tydliga och är mer ''mesiga'' för att någon tjej ska bli attraherade av dom.


   
SvaraCitera