Aviseringar
Rensa alla

Reklam för min blogg!


Ämnesstartare

Hejhej! [crazy]

Kika gärna in på min blogg [bigsmile]

Har ni extra lust kan ni titta in på en annan blogg som jag och min kompis har gjort. Vi skapade den idag men skulle vara kul om någon kunde titta lite [wink]


   
Citera

NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEIN


   
SvaraCitera

NakenbilderPåMisterLikeYourShirt.se?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MisterLikeYourShirt:

Hejhej! Kika gärna in på min blogg Har ni extra lust kan ni titta in på en annan blogg som jag och min kompis har gjort. Vi skapade den idag men skulle vara kul om någon kunde titta lite

Glömde skriva:
Min blogg: www.missmilsson.blogg.se

Kompis och min: www.belo.blogg.se


   
SvaraCitera

MusPlupp:

NakenbilderPåMisterLikeYourShirt.se?

nu hoppas du va


   
SvaraCitera
Lounge

trodde för en sekund att du bodde i rödeby, blev besviken sedan


   
SvaraCitera

isola:

nu hoppas du va

Hoppas hoppas hoppas hoppas!!!!!!!!
Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ok?


   
SvaraCitera

Ser jättefint ut! Nästan så jag funderar på o börja blogga själv faktiskt.... Headern känns dock lite halvtaskig.

Här skulle jag gärna vilja starta en diskusion om hur kvinnor bara ser ut som ankor när dem putar med läpparna. Men jag antar att det helt enkelt har blivigt för inne för mig att kunna argumentera imot...

Edit: för o inte tala om din kompis header.... Vem utav er är det som har ps skillsen? Designar gärna något åt er om ni vill. Tycker sånt är jätteroligt! Nu är ni ju iförsig bara 14 år men den kantiga utklippningen här är inte vacker.....: http://belo.blogg.se/


   
SvaraCitera
Lounge

DavidKron:

Men jag antar att det helt enkelt har blivigt för inne för mig att kunna argumentera imot...

[sad]


   
SvaraCitera

Lounge:

Tragiskt är det. Förhoppningsvis har jag om några år byggt up en fan scara som jag med mina värderingar kan skydda dem från liknande bizart kommande mode...


   
SvaraCitera

Jag ska sluta börja kapa andras trådar till att prata om mig själv....

Jag vet att jag är en liten ego bitch <3

Tur är det att ni älskar mig ändå.


   
SvaraCitera
Lounge

DavidKron:

Tragiskt är det. Förhoppningsvis har jag om några år byggt up en fan scara som jag med mina värderingar kan skydda dem från liknande bizart kommande mode...

alltså mena din stavning, men antar att du trollar [sad]


   
SvaraCitera

DavidKron:

Tur är det att ni älskar mig ändå.

We do, we sure do [love]

Dold text: Öv: Vi gör, vi säkert gör [love]


   
SvaraCitera

Lounge:

alltså mena din stavning, men antar att du trollar

I guess wel never find out that wont we?...


   
SvaraCitera