Aviseringar
Rensa alla

Reklamfilmer vi gillar.


Jonnybravo91:

Om du nu inte visste vilken det var. [blush]

Jodå [blush] Men gör så så jävla bra i reklamen liksom [cute]


   
SvaraCitera

<object width="640" height="385"><param name="movie" value=" http://www.youtube.com/v/5bweRLLGZw4?fs=1&hl=sv_SE"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" http://www.youtube.com/v/5bweRLLGZw4?fs=1&hl=sv_SE" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="385"></embed></object>

den är så himla irriterande men samtidigt älskar jag den.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

hahahaha jag är för trött, förlåt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sjunger jämt me

ibland byter jag ut namnen till katten och mamma och så


   
SvaraCitera

Leif! Det är i och för sig inte den roligaste utav filmerna med han men den bästa jag hittade.

Också fantastisk!


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera

[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fanns en asrolig som gick för jättelänge sedan. Utspelade sig i ett klassrum och så var det en gammal kärring till lärare som gick omkring och kollade på barnens teckningar, men jag kommer inte ihåg vad det var reklam för [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

all reklam är bajs.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

helutuhle:

[cool]

Hahahah! kommer ihåg den från när jag var liten awesome!


   
SvaraCitera

[love][love]


   
SvaraCitera

1. Älskar Sonny Eriksson-reklamen, när han väcker honom "what a great guy, what a great phone. i'd love to have my name on a phone... frank phone" [love][love][love] älskar att det är på engelska

2. och kan inte komma över den, även om den är superfjantig, i luv it


   
SvaraCitera

it's foxy time... på foxy bingo


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Panda

Meh, precis den jag tänkte posta.
Älg-dåre!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rejmond D Röjter:

Älg

[love]


   
SvaraCitera

Slumpartad:

Så jävla underbar musik till videon.

My god jag hatar den låten. Farsan upptäckte ju den genom den reklamen och körde den i ett i flera månader och skulle varje gång den kom på tv kommentera om hur bra den var bla bla.

Lärt mig att hata den...


   
SvaraCitera