Aviseringar
Rensa alla

Relaterade trådar borta?


Ämnesstartare

Hjärtlös:

Jag tycker det var en underhållande funktion.

jag vill ha så få funktioner som möjligt! ingen facebook-infogning, inget "just nu", ingen dold text. allt som inte är nödvändigt för kombinationen forum/mötesplats ska bort!

tycker mest den konservativa indignationen på um är rolig. jag är själv en del av den. när de nya funktionerna kom ville de flesta ha bort dem, vilket jag antar är anledningen till att relaterade trådar inte finns kvar. de som blev aktiva medlemmar när funktionerna tillkommit tycker att det är en tecken på dekadens att de försvinner.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

Jag vet. Märker bara fler och fler negativa saker här.

Är nog för ouppmärksam för att lägga märke till förändringar osv på egen hand.

Visserligen inget nytt men det var först härom veckan som jag upptäckte vad den rosa och gråa lilla klickbara rutan, som finns bredvid rubrikerna, gör. Det förändrade mitt umande [blush].


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klockren observationsjävel


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

av tlaltecuhtli alltså


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tlaltecuhtli:

jag vill ha så få funktioner som möjligt! ingen facebook-infogning, inget "just nu", ingen dold text. allt som inte är nödvändigt för kombinationen forum/mötesplats ska bort!

Jo, det kan jag hålla med om att det är jobbigt när facebook-funktioner kommer hit. Men jag gillar några funktioner som får forumet att bli mer levande.

tlaltecuhtli:

tycker mest den konservativa indignationen på um är rolig. jag är själv en del av den. när de nya funktionerna kom ville de flesta ha bort dem, vilket jag antar är anledningen till att relaterade trådar inte finns kvar. de som blev aktiva medlemmar när funktionerna tillkommit tycker att det är en tecken på dekadens att de försvinner.

Hmm kanske.

nubbie:

Är nog för ouppmärksam för att lägga märke till förändringar osv på egen hand.

Äsch, andra märker det åt dig så kan du märka.

nubbie:

Visserligen inget nytt men det var först härom veckan som jag upptäckte vad den rosa och gråa lilla klickbara rutan, som finns bredvid rubrikerna, gör. Det förändrade mitt umande .

Åh.. men tur att du hittade den. Måste varit jobbigt att bläddra igenom trådarna och leta efter citeringar och nya inlägg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

Äsch, andra märker det åt dig så kan du märka.

De flesta umare kan man allt lita på [love].

Hjärtlös:

Åh.. men tur att du hittade den. Måste varit jobbigt att bläddra igenom trådarna och leta efter citeringar och nya inlägg.

Haha ja, särskilt trådar som "i mina tankar just nu". Skäms nästan lite.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:

Haha ja, särskilt trådar som "i mina tankar just nu". Skäms nästan lite.

Men åh.. nu blev jag lite sådär "men gulle då" även fast jag är på dåligt humör idag [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

Men åh.. nu blev jag lite sådär "men gulle då" även fast jag är på dåligt humör idag [blush]

Haha, äsch. Det gick ingen nöd på mig. Det gör det sällan.


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Forum X/Klotter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

Det här är jag:

Vad söt

Gillar onödiga funktioner tror jag så aa ge tillbaks relateradetrådargrejen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oatsreuvaue:

Vad söt

Tack vad snäll du är!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bra att sidan blir lite mindre klöddig. Funktionen funkade ju inte ens speciellt bra (trådarna var sällan relevanta och oftast låsta/flera år gamla).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

manul:

(trådarna var sällan relevanta och oftast låsta/flera år gamla).

Var det jag gillade mest med funktionen. När det är låg aktivitet i forumet behövs det förslag på trådar man kan väcka till liv.

Däremot håller jag med dig om att det såg något plottrigt ut.. även med bloggarna och sådant som fanns där under.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vi blev tvungna att ta bort funktionen för ett par veckor sedan, i samband med att databasen kraschade. Men vi hade antagligen ändå plockat bort, i och med att det var fult och oftast väldigt orelaterat...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

André Vifot Haas:

Vi blev tvungna att ta bort funktionen för ett par veckor sedan, i samband med att databasen kraschade. Men vi hade antagligen ändå plockat bort, i och med att det var fult och oftast väldigt orelaterat...

Ok, tack för svaret. När tror du att trådarna kommer fungera igen? Vet du om någon orsak har hittats?


   
SvaraCitera