Aviseringar
Rensa alla

Relation hjälp!!!!!!


Ämnesstartare

Hej, Jag gillar en kille jättemycket, han började skriva till mig och de var då jag börja gilla han, vi snackade kanske i en vecka innan jag berättade för någon, så jag berättade för min kompis som bor i London och hon började snacka med honom om att han ska bli ihop med mig och så... hon tjatade jättemycket på både han och mig, tillslut så tröttnade han och blockade henne, jag blev skit sur på henne, så efter en vecka typ som vi hade snackat så frågade jag om han ville träffas, då så sa han ja, jag blev jätteglad, men senare på kvällen så sa hans kompis att han trodde de var på skämt, jag blev jätteledsen... och efter de sluta vi skriva för han trodde jag trodde att vi på G men trodde jag inte, så vi slutade skriva, sen skrev jag Hej någon månad senare då bara läste han de.. så jag skrev allt jag tyckte till honom, då bara läste han de, senare när skolan börja så försökte vi undvika varandra, men vi tröttna, han blev på G med en annan och jag blev jätte svartsjuk, sen så tog de slut mellan dem. Jag och den här killen ger varandra konstiga blickar och stirrar på varandra mycket, ingen vågar prata med varandra... Snälla hjälp vad ska jag göra för att få kontakt med han??


   
Citera

*honom, det är bestämd form, så han skriver man inte Icke! 

men men, finns nog inte så mkt du kan göra i nuläget annat än att prata med honom irl, ist för via facebook, sms, skype eller liknande. Då vet att du kommer få svar.


   
SvaraCitera

Låt honom vara, vill han ha kontakt med dig hade han antagligen svarat dig. Gå vidare och hitta någon människa att gilla istället.


   
SvaraCitera

Hej ska vi hänga?


   
SvaraCitera

FruLitens svar var bättre än mitt. Lyssna på henne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag har försökt och försökt, men de är jättesvårt, men de konstiga är ju att han blev sur på MIG när de var den här tjejen som höll på mot honom....

FruLiten:
Låt honom vara, vill han ha kontakt med dig hade han antagligen svarat dig. Gå vidare och hitta någon människa att gilla istället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekaren:
Hej ska vi hänga?

hahahah


   
SvaraCitera