Aviseringar
Rensa alla

Relation


Ämnesstartare

Hur skulle ni reagera om er partner enbart grattade dig genom ett sms på din födelsedag? spelar det någon roll för er? är det viktigt att ni ses på just den dagen?


   
Citera

skallen09:

spelar det någon roll för er? är det viktigt att ni ses på just den dagen?

Nej.


   
SvaraCitera

Ja, det skulle jag fan.

Ringa kan man väl iaf göra liksom :*


   
SvaraCitera

skallen09:

sms

kan man inte ses den dagen av vissa skäl så är ju sms/ringa ett alternativ, annars grattar man ju inte alls, vilket inte alls är kul för partnern.. man kan ju inte alltid träffas, så enkelt är det


   
SvaraCitera

klockan är bara 12 [no-no]


   
SvaraCitera

skallen09:

är det viktigt att ni ses på just den dagen?

Nej [shake]


   
SvaraCitera

Nä, men ringa tordes vara en självklarhet[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sms ä okej, om det bara är en början, sedan ska man träffas såklart.


   
SvaraCitera

När mina vänner fyller år så brukar jag kanske bara säga grattis på msn, eller skicka ett medelande på mobilen, sen brukar jag väll kanske säga grattis en extra gång senare om vi råkar träffas i verkligheten nånngång senare. 🙁
Så jag blir nog inte sur om de inte minns när jag fyller år och sånnt alls.


   
SvaraCitera

skallen09:

är det viktigt att ni ses på just den dagen?

Nej, eftersom det är 18 mil mellan oss. [smile]
Men jag skulle ju vilja att han minst skickade ett sms, eller ringde eller så. Och sen får vi väl ses efter så att han kan gratta mig riktigt när det passar bättre om det inte går på själva dagen. [smile]


   
SvaraCitera

Självklart. Varför skulle man inte ses? [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skallen09:

ett sms på din födelsedag?

Jag skulle tycka det var jävligt lamt, antagligen skulle jag bli sur om hon inte hade en bra ursäkt. Jag skulle föredra att träffas på födelsedagen, men jag skulle inte strypa henne om hon var tvungen att göra något annat 😛


   
SvaraCitera

jag skulle nog gärna träffa personen, men ett sms funkar. bryr mig inte så jättehårt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skulle nog inte vara i ett sådant förhållande. Sen om det finns en annledning är det ju en helt annan sak.


   
SvaraCitera

mitt ex grattade mig inte ens..hon glömde bort och ringde 2 veckor senare "GRATTIS" och jag typ "va för två veckor sen..."


   
SvaraCitera