Aviseringar
Rensa alla

Relations tips


Ämnesstartare

Jag och min flickvän har varit tillsammans ett ganska bra tag, och det vi gör är att vi är hemma hos henne eller mig, sover, kollar på film, har sex eller bara snackar.
Idag träffade jag mitt ex för första gången på säkert 5 månader. Det kändes direkt annorlunda att vara med en annan tjej, så mycket roligare, och nu började jag fundera på de tider jag och mitt ex hade. Känns inte bra, hur kan jag och min flickvän få upp förhållandet på fötter?


   
Citera

3 är en magisk siffra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Horstat:

3 är en magisk siffra.

Hehe joo. Men ärligt talat tjejerna har inte bästa relationen till varandra direkt


   
SvaraCitera

Adopterad:

Hehe joo. Men ärligt talat tjejerna har inte bästa relationen till varandra direkt

Alltså, är det konkreta saker du saknar eller? Eller bara känslan?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Horstat:

konkreta

i guess


   
SvaraCitera

Hitta på något annorlunda. Bryt mönstret. Var lite kreativ.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Hitta på något annorlunda. Bryt mönstret. Var lite kreativ.

Just sådana saker jag behöver tips på[sad]


   
SvaraCitera

Adopterad:

har sex

orka klaga om du får ligga[confused] eller är hon kass i sängen?[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

orka klaga om du får ligga[confused] eller är hon kass i sängen?

Nej, underbar, men det går inte bara med sex[sad]


   
SvaraCitera

börja med en sport
gå i promenader
fester
träffa fler människor tsm


   
SvaraCitera

Adopterad:

Nej, underbar, men det går inte bara med sex

aha, hon är en sån där som vägrar städa, diska, laga mat och hålla käft antar jag?[sad]


   
SvaraCitera

Adopterad:

Just sådana saker jag behöver tips på[sad]

Svårt för oss att ge tips när vi inte har en aning om vad som kan tänkas vara intressant. Resa? Festa? Vardagsromantik?


   
SvaraCitera

Men sitt inte hemma hela tiden. Klart förhållandet står stilla om ni bara gör samma saker hela tiden. Gå ut på promenad, ut och käka, festa, åk någonstans, gå på bio - vad som helst, det är bara fantasin som stoppar er? Var inte rädda för att vara lite impulsiva heller.
Jag vet inte hur det är med er, men det är ju viktigt och ha tid på tu man hand också, att man umgås med sina egna vänner emellanåt osv.. [smile]


   
SvaraCitera

Adopterad:

Känns inte bra, hur kan jag och min flickvän få upp förhållandet på fötter?

Det måste börja med DIG. Ta reda på varför du tänker på tiden du hade med ditt ex.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera