Aviseringar
Rensa alla

Relationsfrågor


Ämnesstartare

Hej jag är kille på 18 år nu o känner mer o mer att jag vill hitta någon go tjej som vill bara ha det hör förhållande som alla söker.. Jag vet att jag är ung fortfarande och jag är mer eller mindre i den åldern där man ska prova på nya saker men jag har bara känt nu på sistone att jag vill hitta någon. Jag själv vet att jag har utseendet, charmen o allt men det känns på något vis att många dras ifrån mig tillslut. I mitt läge är jag bara allmänt ensam o man tröttnar på det tillslut o man bara känner allt mer osäker o tillbakadragen.. Jag har många människor runt om mig som stöttar o försöker o hjälpa men i slutändan är det bara jag som kan göra något åt saken. Jag kommer i perioder där ja bara känner att jag inte räcker för någon eller bara att det är jag som gör fel hela tiden. Jag vill bara ha ett helt vanligt förhållande med en trevlig go tjej men vad är felet på mig?


   
Citera

det kan inte vi veta, men du hittar säkert någon!


   
SvaraCitera

Tar du kontakt med tjejer först och främst? Partners får man inte hem i ett brev på posten, man måste ta kontakt.

När du har kontakt, visar du att du är intresserad? Det skall vara subtilt, du ska absolut inte kasta dig över någon eller vara läskigt jättepå.

Är du socialt awkward?

Är du väldigt oattraktiv och kan förändra saker (som du också vill förändra, men kanske inte orkat göra) för att göra dig mer attraktiv? Är du nöjd med dig själv så ska du inget göra, det är sexigt med personer som är bekväma i sig själva.

Är du SDare eller liknande? Finns inget mer osexigt.


   
SvaraCitera

Killesökertjej: Jag kommer i perioder där ja bara känner att jag inte räcker för någon eller bara att det är jag som gör fel hela tiden. vad är felet på mig?

Men vad gör du själv för att "få tjejen" då?


   
SvaraCitera