Aviseringar
Rensa alla

Relationsproblem


Ämnesstartare

Endast seriösa svar tack.

Har varit ihop med min flickvän i ett halvår nu, hon säger alltid hur mycket hon älskar mig och jag svarar att jag älskar henne också, fast jag vet inte riktigt om jag menar det.

Jag tycker om henne, det gör jag. Men vill inte vara ihop med henne längre, jag är inte kär i henne. Har någon någon bra erfarenhet på lösningar av detta problem? Vill fortfarande vara kompis med henne och vill verkligen inte såra henne.


   
Citera

Sorry dude, men hur du än gör kommer du antagligen att såra henne?


   
SvaraCitera

manvetaldrig:

Har någon någon bra erfarenhet på lösningar av detta problem?

Gör slut. [smile]

manvetaldrig:

vill verkligen inte såra henne.

Svårt att undvika.


   
SvaraCitera

ja, gör slut. men försök göra det öga mot öga om det går..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grabben... Det finns absolut ingen annan lösning på ett sånt här problem än att egentligen bara prata om det. Berätta för henne hur du känner.
Har ni varit vänner förr, kan ni vara det igen.

Visst, hon kommer bli sårad, men folk blir sårade precis hela tiden. Det finns liksom inga genvägar för sånt här, det är bara visa att du är man och ta itu med det. Hoppas det var till någon hjälp iallafall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Och för det andra. Gör detta så fort som möjligt, lek aldrig med hennes känslor, för ju längre du drar ut på henne, desto mer sårar du henne i längden, vilket gör det svårare för att bli vänner igen. Hade jag varit som dig hade jag gjort det redan imorgon.


   
SvaraCitera

[smile]


   
SvaraCitera

[smile]


   
SvaraCitera

[smile]


   
SvaraCitera

[no-no]


   
SvaraCitera

[smile]


   
SvaraCitera

[no-no]


   
SvaraCitera

[smile]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera