Aviseringar
Rensa alla

Relationsproblem


Ämnesstartare

Ja, som titeln säger. Jag och mitt ex var tillsammans ett ganska bra tag, dessvärre har jag inte haft henne överst på listan så att säga. Kort sagt fatta jag inte vad jag hade förens det var borta. Så för exakt en vecka sedan gjorde hon slut pga att vi inte träffades så mycket. (träffade henne 3 gånger under den veckan, (varav en av de varade i 14 minuter.) Jag tog nu detta ganska hårt. Och gör det fortfarande. Då vi hånglade utan att bry oss om att hennes kompisar var bredvid, mysigt. När hon en timme senare berättar att hon varit otrogen natten tidigare. (Dock inget sex inblandat) och gjorde slut. Jag var tvungen att smälta båda delarna. Fick senare ett SMS där hon bad mig att inte vara sur, och att hon ångrade att hon varit otrogen, hon ville fortfarande vara kompisar. Vi går nu på samma skola. Hon är 13, fyller 14 inom 2 veckor. Jag är 15 och fyller 16 i år. Kan säga redan nu att vi är båda mogna. Hon är t.o.m längre än mig. Jag ångrar nu att jag inte träffat henne oftare och har i en vecka inte kunnat få ett skit gjort. Hon har fasnat i min skalle.

Jag vet att jag älskar henne, och hon ville ha ett förhållande med mig, och har vid flera tillfällen sagt att hon älskar mig. Vad jag vill helst är att ha henne tillbaka, men vet inte hur jag ska gå till väga. Träffade henne igår (01.00) eftersom hon känner min granne, och sov över. Snacka inte direkt rakt med henne. Kramade henne dock som en kompis innan jag skulle gå. Och hon SMSar ganska ofta.

Så min stora fråga till er är. Hur i helvete ska jag kunna få tillbaka henne? Jag har en känsla i magen, haft den sen när hon gjorde slut. Fruktar att den inte kommer försvinna. Så snälla, hjälp mig.


   
Citera
Nollan

RoxerTM:

Kan säga redan nu att vi är båda mogna. Hon är t.o.m längre än mig.

[cute]


   
SvaraCitera
Åtta

RoxerTM:

Kan säga redan nu att vi är båda mogna. Hon är t.o.m längre än mig.

Så det är man mäter mognad! Antar att jag är förbannat mogen i så fall.


   
SvaraCitera
smisk

RoxerTM:

Hon är 13, fyller 14 inom 2 veckor. Jag är 15 och fyller 16 i år. Kan säga redan nu att vi är båda mogna. Hon är t.o.m längre än mig.

Längd har inget med mognad att göra... 🙁

RoxerTM:

Hur i helvete ska jag kunna få tillbaka henne? Jag har en känsla i magen, haft den sen när hon gjorde slut. Fruktar att den inte kommer försvinna.

Du är ung, det finns fler, känslan kommer försvinna.


   
SvaraCitera

i den åldern trodde jag också att jag var mogen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag fattar vad ni menar. ^^

Är dock osäker på att känslan kommer försvinna. :/ Mår skit varje gång jag ser henne i skolkorridorerna.

Under helgerna kan hon vara ovanligt pratsam, medans i skolan så ser det ut som hon undviker mig.


   
SvaraCitera

RoxerTM:

Hon är 13, fyller 14 inom 2 veckor. Jag är 15 och fyller 16 i år. Kan säga redan nu att vi är båda mogna.

RoxerTM:

När hon en timme senare berättar att hon varit otrogen natten tidigare.

Nej, HON är definitivt inte mogen.

RoxerTM:

Hur i helvete ska jag kunna få tillbaka henne?

Jag tycker att du ska gå vidare, utan henne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kraamiszz:

Jag tycker att du ska gå vidare, utan henne.

Jag har försökt. Går liksom rent åt helvete. Drömmer t.o.m om henne med jämna mellanrum. Jag har försökt eftersom en annan tjej gillar mig, men jag kan inte.


   
SvaraCitera

RoxerTM:

Kan säga redan nu att vi är båda mogna. Hon är t.o.m längre än mig.

Stackars Ritinkin, han är bara lite över 1 m[cute] eller är mer synd om mig som får stå ut med honom iofs[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Var ju ett jävla tjat angående hennes längd 😀 Kan vi fokusera på min viktiga fråga? Snella.

RoxerTM:

Hur i helvete ska jag kunna få tillbaka henne?


   
SvaraCitera

RoxerTM:

Jag har försökt. Går liksom rent åt helvete.

Det går över.


   
SvaraCitera
Smoke

a även om det känns tufft:P
du är ju inte så gammal en[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

:/ Börjat fundera. Hade hört att hon gillade mig innan vårt förhållande började, men var inte säker. Jag är nu väldigt osäker på om det verkligen var för att jag inte träffade henne så ofta som hon gjorde slut. För hon verkar inte ha så svårt att komma över mig. :/

Känner dock att jag inte kommer kunna glömma henne.


   
SvaraCitera

RoxerTM:

Så min stora fråga till er är. Hur i helvete ska jag kunna få tillbaka henne? Jag har en känsla i magen, haft den sen när hon gjorde slut. Fruktar att den inte kommer försvinna. Så snälla, hjälp mig.

Varsågod.

http://www.c-r.se/forum/showthrea​d.php?t=2248


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bajwa:

Varsågod.

http://www.c-r.se/forum/showthrea​d.php?t=2248

May the force be with you my friend.

Tack. 🙂


   
SvaraCitera