Aviseringar
Rensa alla

Relationsproblem, han visar knappt känslor..


Ämnesstartare

Hej, jo nu ett ganska långt tag så har jag känt att det vart ganska mycket upp och ner mellan min kille och mig.(Vi har varit ihop i över 7 månader.)  Vet att det är så i alla förhållanden men, det känns nästan som vårt förhållande hänger på en tunn tråd. Jag har haft ganska mycket humör svängningar vilket jag tror är en av anledningarna till att det blivit såhär. Är ena studen arg på honom och andra studen är ja jätte kåt osv... förstår att han tycker det är jobbigt men när vi nu bråkat på senaste tiden säger att det är okej. Han säger liksom inte om han är arg eller ledsen. Och jag säger alltid att han ska prata med mig om det är ngt men när jag frågar om han mår bra så är det alltid okej, det kanske nu är så men det känns som han inte är ärlig.. Sedan har jag märkt av att det alltid är jag som startar konversationer när vi är ifrån varann... vad ska ja göra? hur ska jag tolka honom? 


   
Citera
Ämnesstartare

han säger nog så för att han har gett upp du får nog ta o hitta en ny kille för hade han haft kvar känslor hade han nt bah sagt att allt va ok d e helt ditt fel så skärp dig o hitta en ny snubbe


   
SvaraCitera