Aviseringar
Rensa alla

Relationsproblem


Awiti
Ämnesstartare

Hej gullisar, jag har ett litet dilemma här hemma som jag gärna vill ha lite input på. I snart ett år har jag varit tillsammans med en kille som är söt och smart, men lite sur. Vi har aldrig haft det speciellt spännande i sängen, även om vi hållit på mycket och ofta emellanåt. De senaste två månaderna däremot har vi kanske legat två eller tre gånger totalt. Det var säkert tre veckor sedan senast. Det hela är egentligen mitt fel - jag känner ett litet mått äckel när jag tänker på att ligga med honom. Eller kanske inte äckel, men det känns bara fel och oattraktivt och nej isch. Men så är det alltid för mig och män emellanåt.

Vad ska jag göra? Vad hade ni gjort? Sex är inte det viktigaste för mig, vi har det bra på så många andra plan (fast inte just nu, mycket nog för att han är ledsen och frustrerad över att jag inte vill ta i honom).

Blä. Känner någon igen sig?


   
Citera
Awiti
Ämnesstartare

Det hade nog varit lättare ifall vi inte varit sambo, då skulle antagligen någon ha gjort slut redan. Men det är inte den vägen jag vill gå. Kan man bättra på attraktionen på något vis?


   
SvaraCitera

Om ingen attraktion finns, fysiskt eller psykisk, så känns det dödsdömt. Prata ut om det och försök komma på hur ni eventuellt kan lösa det annars är det nog bäst för båda att gå skilda vägar.


   
SvaraCitera

Verkar som du har tappat gnistan i kärlekslivet blivit lite off. Är man inte sugen så är det bara och låta bli. Att din partner är sur är det för han känner att du inte uppskattar honom?

Lika bra och vara ärlig emot din partner och säga som det är liksom bara spela med löser inget i länden! 


   
SvaraCitera

vad är det som har förändrats med tiden? Någonting har troligen gjort det med tanke på att ni låg oftare förut. Har han gått upp i vikt? Beter han sig otrevligt? eller har dina känslor bara svalnat?


   
SvaraCitera

Testa att inte pulla på ett tag


   
SvaraCitera