Aviseringar
Rensa alla

Relevant omröstning gällande eventuellt metallskrot i mitt ansikte


Ämnesstartare

Leijonsparf:

den verkliga frågan är väl om du vill framstå som en person som hänger utanför kiosker även när du sysslar med något vettigare. min röst är fortfarande på nej.

Kan eventuellt tänka mig att offra min person för att eventuellt luckra upp allmänhetens eventuella fördomar om tjurringspersoner lite, lite.


   
SvaraCitera

Ögon i en plåthink:

Ja, genomför. (Du röstade på detta alternativ)

främst pga

Ögon i en plåthink:

Skulle ej kunna bry mig mindre om detta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd:

Har ej någon åsikt i ämnet och ställer mig därför positiv.

Gillar detta.


   
SvaraCitera

Ögon i en plåthink:

Kan eventuellt tänka mig att offra min person för att eventuellt luckra upp allmänhetens eventuella fördomar om tjurringspersoner lite, lite.

den enda fördomen som finns om personer med dylika piercingar är att de har dylika piercingar, och det är inte så mycket en fördom, i och med att det stämmer.


   
SvaraCitera

Jag röstade på den gröna! [smile]


   
SvaraCitera

Ögon i en plåthink:

Nej, eftersom: (Du röstade på detta alternativ)

OF 5:

det ser för jävligt ut


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

den enda fördomen som finns om personer med dylika piercingar är att de har dylika piercingar, och det är inte så mycket en fördom, i och med att det stämmer.

Nej.

Ensamvargen:

Jag röstade på den gröna!

Såg att du röstade på det översta alternativet, pojkvasker.


   
SvaraCitera

Ögon i en plåthink:

Nej.

denna fördom är osann?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

denna fördom är osann?

Nej.


   
SvaraCitera

Ögon i en plåthink:

Nej.

då behövs inte ytterligare fördomar. sådana skulle vara överflödiga.


   
SvaraCitera

Ögon i en plåthink:

Ja, genomför. (Du röstade på detta alternativ)

d r skönt hade 1 sj


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Moribund:

d r skönt hade 1 sj

tja hej nu ska jag behandla dig om 1 person som vet allt!!!!

vrf tog du bort den????

e de svårt aatt hitta ngn som är bra påa tt göra 1 sån????
har läst på internet och den sade att det är svårt att göra rak!!!!

rekommenderar du att man gör med 1 ring lr 1 döljmanick som inte syns............ i rakläkningssyfte är ring bäst då lr......

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Leijonsparf:

då behövs inte ytterligare fördomar. sådana skulle vara överflödiga.

Så du menar att det inte existerar människor som har övriga fördomar än den du nämnde, om tjurringspersoner?


   
SvaraCitera

Ögon i en plåthink:

Så du menar att det inte existerar människor som har övriga fördomar än den du nämnde, om tjurringspersoner?

alltså, förutsatt att denna fördom stämmer så kommer väl övriga slutsatser rätt naturligt, och är i de flesta fall även korrekta. folk som skaffar dylika piercings vet mycket väl vilka andra typer av personer som har sådana. folk som bor på ställen som kil, säffle, torsby, och dylikt, hänger utanför kioskar och klär sig i för stora byxor, dricker öl och, ja, sådana saker. nu är inte alla som har dylika piercingar sådana, som så, men oavsett vilket så vet de vad de kommer förknippas med, vilket är precis lika illa. således, ingen fördom.


   
SvaraCitera

Nej, eftersom: (Du röstade på detta alternativ)

För det är så extremt, galet, otroligt fult..
tycker jag då...
jag tycker det passar på tjurar, och bara på tjurar


   
SvaraCitera

jag anser inte att leijonsparf själv är i stånd att avgöra om hans fördom är en fördom eller inte och han kan således inte heller dra slutsatsen att det inte existerar några fördomar mot personer med tjurringar.

mitt främsta argument mot tjurring är inte att piercingar är en del av den kultur leijonsparf åsyftar utan snarare att det vanligtvis är ett attribut hos just sådana personer som du (enligt den i och för sig väldigt begränsade bild av dig jag fått genom din forumaktivitet). risken är därmed att du ytterligare bygger på en stereotyp bild av intellektuella medelklassveganer med en förkärlek för naturen.

dock är jag inte säker på hur stereotypa medelklassveganer ser ut i de norra delarna av landet, så ifall du inte upplever att tjurringar är vanliga i dina kretsar så ser jag ingen anledning till varför du inte skulle skaffa det. på rätt person kan det vara väldigt tjusigt.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

sötnos:

jag tycker det passar på tjurar, och bara på tjurar

inte på kossor?

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 2 - - - - - - - - - - - - - - - - -

eller kanske oxar?


   
SvaraCitera