Aviseringar
Rensa alla

Rengöring av könet


Ämnesstartare

Jag har hört att det är viktigt att rengöra könet oavsett kön. Men man måste väll inte göra det varje dag??
Hur ofta borde man göra det?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Varje dag, med högtryckstvätt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du är 19?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ryser.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Du är 19?

Stämmer bra det.

Evil Conduct:

Varje dag, med högtryckstvätt

Nja... Finns det inget mildare?[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lördagsöppet:

Nja... Finns det inget mildare?

http://www4.apoteket.se/privatpersoner/radochprodukter/sidor/Intimosex_Intimmedm... [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Du är 19?

Var det av någon särskild orsak du undrade?[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Förslagsvis varje gång du duschar. Det behöver nog inte vara så himla många gånger i veckan som minst, med tanke på att könsorganen är gjorda för att kunna överleva det mesta. Men ta hand om dig, liksom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lördagsöppet:

Nja... Finns det inget mildare?[wink]

Inte om det ska bli rent! [no-no]


   
SvaraCitera

Lördagsöppet:

Var det av någon särskild orsak du undrade?[smile]

Motfråga:
Var det av någon särskild orsak DU undrade detta?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

standby:

Förslagsvis varje gång du duschar. Det behöver nog inte vara så himla många gånger i veckan som minst, med tanke på att könsorganen är gjorda för att kunna överleva det mesta. Men ta hand om dig, liksom.

Det var det jag tänkte, men det rör sig så många delade meningar kring det ämnet. Tyckte det var lika bra att kolla så munstycket håller sig i trimm.


   
SvaraCitera

The Elin:

Motfråga:
Var det av någon särskild orsak DU undrade detta?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lördagsöppet:

Det var det jag tänkte, men det rör sig så många delade meningar kring det ämnet. Tyckte det var lika bra att kolla så munstycket håller sig i trimm.

om det ska vara FRÄSCHT, dvs att någon ska kunna tänka sig att ha skiten i munnen, så gäller det nog att tvätta bra mycket oftare än den frekvensen du måste hålla för att du ska slippa få problem pga hygienbristen. Så du får vackert spana in själv vad som funkar för dig. Tror många skulle säga att dusch varje dag isåfall är en nödvändighet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Elin:

Var det av någon särskild orsak DU undrade detta?

Det ena gällde min ålder. Det du frågar gället den här tråden. Dels personligen, och sen finns det säkert de som tycker det är kul/intressant/humoristiskt/roande att läsa om. Det är orsaken till att jag drog igång den här tråden.


   
SvaraCitera