Aviseringar
Rensa alla

rent hyfs


Ämnesstartare

Om man är en långskitare, och bor med flera personer men bara har en toalett, visst fan frågar man folket lite snyggt om någon behöver gå på toa innan man går och skiter i en halvtimme?

/ kissnödig


   
Citera
Ämnesstartare

murare: Ja

Och lägg ner ljuddämpande papper i muggen, och spola sedan minst 3 ggr.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sover

murare: Nej50%

det är ett skithus, håll andan eller nåt..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SKRYT INTE:
Sover
det är ett skithus, håll andan eller nåt..

Menade att jag höll på att kissa på mig och skulle just gå på toa när någon smet före för en halvtimmes skit. Lukten är lugn, känner den väl och känns hemma. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

murare:

Menade att jag höll på att kissa på mig och skulle just gå på toa när någon smet före för en halvtimmes skit. Lukten är lugn, känner den väl och känns hemma. 

haha jaha, men jag håller nog mig ändå till att hyfs inte är särskilt viktigt i kombination med att kunna skita hemma asså. nöden har ingen lag. kissa ute. :-$


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SKRYT INTE: haha jaha, men jag håller nog mig ändå till att hyfs inte är särskilt viktigt i kombination med att kunna skita hemma asså. nöden har ingen lag. kissa ute. :-$

jävla psykopat!11!1 GråterRodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SKRYT INTE:

haha jaha, men jag håller nog mig ändå till att hyfs inte är särskilt viktigt i kombination med att kunna skita hemma asså. nöden har ingen lag. kissa ute. :-$

Har en frän rabatt som jag faktiskt har använt när nöden varit alldeles för närgången, oftast så brukar jag däremot vara jävligt ohyfsad och påskynda processen utifrån (säga åt den att skynda osv) kanske mest för att tvinga på hyfset. Ingen gillar attvstresskita. För allas bästa bör man fråga om någon behöver gå på toa innan man bosätter sig där närmsta halvtimmen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

whaddup bird:

jävla psykopat!11!1 GråterRodnar

det är drf du gillar mig bby

murare: Har en frän rabatt som jag faktiskt har använt när nöden varit alldeles för närgången, oftast så brukar jag däremot vara jävligt ohyfsad och påskynda processen utifrån (säga åt den att skynda osv) kanske mest för att tvinga på hyfset. Ingen gillar attvstresskita. För allas bästa bör man fråga om någon behöver gå på toa innan man bosätter sig där närmsta halvtimmen.

det är fan drygare när någon knackar på toadörren än att behöva hålla sig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SKRYT INTE:

det är drf du gillar mig bby
det är fan drygare när någon knackar på toadörren än att behöva hålla sig

Det hållet jag med om alla dar i veckan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

murare:

Det hållet jag med om alla dar i veckan

bra då kan vi va kompisar, ta ingen skit


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SKRYT INTE:

bra då kan vi va kompisar, ta ingen skit

Skål


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja.


   
SvaraCitera