Aviseringar
Rensa alla

Rep your city!


Ämnesstartare

Tjeeeena snyggingar! [wink]

Var bor ni? Vilken stad? Hur är det att bo där? Hur länge har du bott där? Vad gillar/ogillar du med din stad? Vad finns där att göra på helger? Osv. Vill höra!


   
Citera
Ämnesstartare

ludvika

den suger.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bor inte i nån stad. [crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Västerås. Bara bott i själva stan i ett par månader. Det är la helt okej men allt är en smula tattigt. Det mesta finns dock.

Gillar city av någon anledning och men ogillar att varenda jävel ska vara gangster. [zzz] På helger är det typ hemmafester osv.. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bor på din gata, i din stad, med din mamma

mvh.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stockholm.

Från Slussen, Hornstull, Zinkensdamm, Vietnam
samma stam huliganer var kleptomaner.
Mickpyromaner kumpaner.
Flowar som ett gäng militanta veganer.


   
SvaraCitera

Bor i en stad som är egentligen en by och på helgerna så finns det inget att göra för allt är stängt eller bränt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bor i skogen, det är mycket coolt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sugen på att flytta lr?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Sugen på att flytta lr?

Mja, både ja och nej. Denna tråden vet jag inte riktigt varför jag startade. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bara Ta Allt:

Mja, både ja och nej. Denna tråden vet jag inte riktigt varför jag startade. [crazy]

Undermedveten innerlig längtan efter att bo i huvudstaden ofc [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Undermedveten innerlig längtan efter att bo i huvudstaden ofc [wink]

Höhö, den längtan är jag iofs väldigt medveten om. Har ju letat bostad där en massa för typ ett år sedan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jönköping. Är född här. Gillar inte staden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ghettodelen utanför Stockholm. Fjortisar, alkoholister och ingenting att göra.
Men vi har fina bussar.


   
SvaraCitera
Åtta

Jag har nu bott i Luleå i drygt ett halvår. Det är en okej, om än lite tråkig stad med strax under 100000 invånare. Det finns ingen ordentlig stadskärna att tala om, vilket jag tycker är tråkigt. Allt är så utspritt, på något sätt, och det finns till min vetskap inte någon bra plats för människor att umgås (torg, parker, etc.). De parker som finns är antingen för långt bort eller för små för att vara av någon större glädje, och något torg tror jag inte finns.

Jag har ingen lust att stanna här längre än jag måste, men det är inte så att jag direkt lider av att bo här heller.


   
SvaraCitera