Aviseringar
Rensa alla

Reparera tröja med brännmärken


Ämnesstartare

Hallo! Kollade på valborgsmässe brasan och fick uppenbarligen gnistor på min exklusiva Adidas tröja från intersport. Det är 3 små hål 1 i nacken 2 på ärmen. Kan man på något sätt reparera detta?  https://www.intersport.se/produkter/adidas-svff-matchtroja-borta-p147179?farg=147180 denna tröja snackar jag om


   
Citera
Ämnesstartare

-Nej, jag är inte nazist/rasist för jag bär svensk flagg på bröstet. Nej jag hatar inte somalier. Våga inte ifrågesätta min ideologi eller patriotism. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du kan ju alltid sy ihop det men de lär ju se för jävligt ut


   
SvaraCitera

al capone:
-Nej, jag är inte nazist/rasist för jag bär svensk flagg på bröstet. Nej jag hatar inte somalier. Våga inte ifrågesätta min ideologi eller patriotism. 

dafuq?


   
SvaraCitera

Såklart det går att sy ihop, men det skulle inte se fint ut direkt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

al capone: -Nej, jag är inte nazist/rasist

varför inte?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jungman:

varför inte?

onödigt

men iaf går det verkligen att sy ihop syntetiskt polyester? tråden får la inte fäste i materialet? Kan man använda flisofin lr va det heter som man använder i slöjden?


   
SvaraCitera

al capone:
-Nej, jag är inte nazist/rasist för jag bär svensk flagg på bröstet. Nej jag hatar inte somalier. Våga inte ifrågesätta min ideologi eller patriotism. 

Tack att du förklarade detta. Så fort jag såg vilken tröja du gick runt med antog jag att du var en rasist som hatade somalier, vem annars skulle ha på sig en landslagströja?!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

superpojken:

Tack att du förklarade detta. Så fort jag såg vilken tröja du gick runt med antog jag att du var en rasist som hatade somalier, vem annars skulle ha på sig en landslagströja?!

Man blir ju anklagad för allt nu för tiden så förstår hon. 


Billig var han ju å... Säg till om du hittar någon lösning!


   
SvaraCitera

rogernw: Man blir ju anklagad för allt nu för tiden så förstår hon.

Allt jag skulle anklaga personen för är dåligt klädval, samt taggen "finkläder"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jävlar superpojken, har du super powers? hur kan du urskilja adidas sportkläder jämtemot finkläder? du har genomskådat mig. spring till mamma nu och berätta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

precis roger, du verkar ha något innanför pannbenet och förstår syftet varför jag förmedlade min konkreta informations beskrivning. när det hettas till i debatten om det är "obehagligt" att se en svensk man bära svensk flagg logo tag på bröstet så blir man ju såpas mörkrädd att man gömmer sig i garderoben.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jaja jag får la ta morsans sykorg och brodera lite grann i mina -finplagg- så att jag kan ha på mig tröjan väl inför skolavslutningen


   
SvaraCitera