Aviseringar
Rensa alla

Resa till något land


Ämnesstartare

Tjo
Funderar på att resa någonstans men vet inte vart. Inget jätte dyrt har inte så mycket pengar högst en vecka men en weekend kan vara kul. Sol och bad kanske eller shopping och god mat. Vart ska jag? Åker själv


   
Citera
Ämnesstartare

Du får en sista minuten till Turkiet med boende för under 1000lappen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Panda:
Du får en sista minuten till Turkiet med boende för under 1000lappen.

Får man?!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad är ospeciferat boende


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timpeltt:
Vad är ospeciferat boende

Du är inte helt säker på var du får bo någonstant. Säg att du åker ospecificerat till Antalaya. Då blir du plaserat på ett hotell resebolaget har kontakt med. Standarden kan givetvis skilja en hel del. Jag har rest mycket såhär och boendet har sällan varit en katastrof. Är det kackelackor och giftormar under sängen kan man alltid sticka till ett annat hotell. Man har ändå knappt betalat något ju.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Panda:

Du är inte helt säker på var du får bo någonstant. Säg att du åker ospecificerat till Antalaya. Då blir du plaserat på ett hotell resebolaget har kontakt med. Standarden kan givetvis skilja en hel del. Jag har rest mycket såhär och boendet har sällan varit en katastrof. Är det kackelackor och giftormar under sängen kan man alltid sticka till ett annat hotell. Man har ändå knappt betalat något ju.

Är ju ganska spännande dock


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timpeltt:

Är ju ganska spännande dock

Väldigt roligt sätt att resa på. Framför allt är det billigt. Många tror att det är dyrt att se världen men det behöver inte alls stämma. 
Blev sugen själv nu, men har varit ute själv och rest hela sommaren så ska nog försöka hitta nån vän som vill hänga på. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Krovatsien kanske det är inte förbjudet att ha 6 där


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

Prag, dvs till Tjeckien.


   
SvaraCitera

riga: nära billigt och annars en fin stad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kalle97:
riga: nära billigt och annars en fin stad

Riga lät härligt vad kan man göra där


   
SvaraCitera

timpeltt:

Riga lät härligt vad kan man göra där

Då när jag var där så var vi bara ett veckoslut i Riga så vi hann inte med så mycket, utan gick mest omkring i staden, sen finns där tex ett f.d. KGB högkvarter dit de orndar guidade rundturer och så hittar man också europas största saluhall med 1000+ försäljare inne i stan. Vill du så kan du ännu ta tåget ut till Jurmala som ligger ca 30 km från Riga och det är en 10 km lång strand som har blivit en populär semesterort i Lettland. Det är ungefär vad vi gjorde när vi var där, tyvärr vet jag inte hur bra uteliv dom har där då jag åkte med familjen men troligen är det ganska bra då det verkade finnas en hel del barer i gamla stan. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sol, Bad, Mat, Madagaskar östkust? Finns lá mängder med som filtrar dina önskemål men ja. Tror dock att Madagaskar är väldigt dyrt, kanske inte, osäker. Om du vill få det billigt för kvalité på boende och resa så får du åka till dom klassiska ställena dit mängder åker, Thailand, Turkiet, Cypern...

https://www.google.se/maps/ @75.328375,57.7056879,3a,75y,90t/data=!3m8!1e2!3m6!1s48196652!2e1!3e10!6s%2F%2Flh6.googleusercontent.com%2Fproxy%2F8s-OQG1MWYYj19kyBTAthcvN9b4-BOS2xadkvDsNgo5SCCj3sIhUJMUR4Xx4DWoC9uJHfSocXwMTE8GPuimeBHt8tPLuBT5yhw%3Dw203-h152!7i2272!8i1704">Natur Konst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skulle inte rekommendera Alanya/Side nu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cape verde


   
SvaraCitera