Aviseringar
Rensa alla

Resa världen runt


Söndersliten:

Jo tack de vet jag, men det är ju trots allt bara september ännu-- Har ju god tid att lära känna den jag skall åka med...

Kanske det men inte säkert de är samma sak när man väl reser.


   
SvaraCitera

Söndersliten:

resa

My dreams are her:

Peru, Himalaya, Papua Nya Guinea.


   
SvaraCitera

fakotza:

Men tycker inte bara du hakar med nån random det är skit farligt!

[bigsmile]

Har rest med tjejer som jag har träffat via reseforum, no problem.
Dessutom om man inte riktigt känner att man trivs med personen ifråga så lär det finnas många andra som man träffar på under resan som kan ta dens plats. Har aldrig varit ensam även om jag ens har försökt det. Folk är trevliga mot dom som är det tillbaka, men man behöver inte vara naiv för det.

Lära känna nån innan är ju ett smart tips, jämnårig och med liknande intressen och mål med resan är några andra [y]


   
SvaraCitera

My dreams are her:

Himalaya

[love]


   
SvaraCitera

Är nog bättre om du letar reskompis på ett reseforum 😉 Dom flesta här är fattiga studenter.

Söndersliten:

Någon som hänger med?


   
SvaraCitera

Possibly maybe:

Lära känna nån innan är ju ett smart tips, jämnårig och med samma intressen och mål med resan är några andra [y]

Jo kanske det.. Men låter ändå lite väl att bara ta med någon vem som helst från um.
Det kan ju bli hur bra som helst men inte säkert de heller.


   
SvaraCitera

fakotza:

Men låter ändå lite väl att bara ta med någon vem som helst från um

Tror hon är smart nog att avgöra om det är en pålitlig F18 eller Gunnar P35 som vill hänga med. Men det är iaf bäst att ta med en kompis när man träffar personen för första gången.

fakotza:

Det kan ju bli hur bra som helst men inte säkert de heller.

Livet handlar om att ta risker. Menar mer att man kan åka med sin bästa kompis och inse sen där borta vilket psycho h*n verkligen är. Eller så kan man ha ett öppet sinne och försöka lära känna nya människor och ge dom en chans från början. Men för att åka med en främling så krävs det att man tar lätt på saker och är öppen och såna saker. Krävs att båda är det. Annars är det lätt hänt att det blir problem. 😛


   
SvaraCitera

Possibly maybe:

Tror hon är smart nog att avgöra om det är en pålitlig F18 eller Gunnar P35 som vill hänga med. Men det är iaf bäst att ta med en kompis när man träffar personen för första gången.

Många som ljuger med men du har väl rätt antar jag, man hörs väl på telefon innan.

Possibly maybe:

Livet handlar om att ta risker. Menar mer att man kan åka med sin bästa kompis och inse sen där borta vilket psycho h*n verkligen är.

Min bästa vän vet vilket psycho jag är så för mig hade de vart lugnt [wink]
Men förstår vad du menar , jag hade själv inte bara åkt sådär.
Hade kanske kunnat göra det om man träffats på andra förutsättningar en att just bara att åka. Annars blir det någon form av press.
Menar mer att scenariot "Vill nån åka med mig upp med en hand så drar vi" Just de där känns fel .


   
SvaraCitera

fakotza:

Min bästa vän vet vilket psycho jag är så för mig hade de vart lugnt [wink]

Hehe okej, undrar vad han tycker [crazy]

fakotza:

Men förstår vad du menar , jag hade själv inte bara åkt sådär.
Hade kanske kunnat göra det om man träffats på andra förutsättningar en att just bara att åka. Annars blir det någon form av press.
Menar mer att scenariot "Vill nån åka med mig upp med en hand så drar vi" Just de där känns fel .

Men alla är ju ute efter olika saker.. sen är det ju många som vill åka med vänner men det är inte alltid som dom har tid och pengar då man själv vill åka och att dra ensam kanske inte lockar. Så vad för alternativ återstår? :p

Men jo håller lite med dig om att det verkar som att hon bara skulle välja en och bara dra sen. Men hon vill väl bara veta om folk tänker i samma banor och hur många som är intresserade av tanken. Sen om man "passar ihop" efter massa snack så blir det väl nåt av det här, i guess. Aja måste sova nu, herrå


   
SvaraCitera

Possibly maybe:

Hehe okej, undrar vad han tycker [crazy]

Vi är så nära att det spelar ingen roll , hade kunnat döda för varandra.
Är så nära man kan bli. det är svårt förklara sån vänskap för andra som inte har den.

Possibly maybe:

Men jo håller lite med dig om att det verkar som att hon bara skulle välja en och bara dra sen.

Japp precis! var mer det jag tänkte på att de verkade som vem som helst duger . Inte så jag tycker de är fel att resa.

Possibly maybe:

Aja måste sova nu, herrå

Godnatt !


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

My dreams are her:

Peru, Himalaya, Papua Nya Guinea.

låter som härliga resemål[smile]

Possibly maybe:

Men jo håller lite med dig om att det verkar som att hon bara skulle välja en och bara dra sen. Men hon vill väl bara veta om folk tänker i samma banor och hur många som är intresserade av tanken.

Du har helt rätt i att jag vill se hur många som tänker som jag, men även se om någon verkligen är intresserad att åka för att sedan kunna ta kontakt och se vem personen verkligen är. Självklart åker jag inte bara med en random person.. Jag får ju snacka med personen och inse att den är lite som jag iaf.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera