Aviseringar
Rensa alla

Respektlös Media.


Ämnesstartare

KannibalKocken:

Sluta läs/kolla på dom då om du anser att dom är privata.

haha [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maj Lis Lööw:

Han förlorade sin heder för länge sen.

Nästan, Även där p.g.a media.

Maj Lis Lööw:

Det var han ju?

Han var inte alls en pedofil. Det är väl uppenbart ändå? Eller är du en av dem som vägrar inse det och forsätter att insestera? [tired]

Maj Lis Lööw:

Han har ett lakan över sig, man ser inte honom

Jo [confused] , Man såg hans ansikte.

Maj Lis Lööw:

Kallas allmänintresse? Då dessa var en bidragande orsak till att han dog.

Det hade räckt med att säga att han dog pga det, inte namnet på varje effin medicin och hur/när/hur länge han tagit det osv. Där går gränsen. Sen måste man heller inte veta om vilka andra mediciner han hade hemma, dem hade han inte i kroppen och var inte orsaken till döden, så vad gör det för nytta att låta allmänheten veta om att det fanns mer?

Maj Lis Lööw:

Och vad gör det? Finns inget som heter privatliv dessutom när man är offentlig person.

Men fatta att den offentliga personen är död, då fan tar man inte och avslöjar saker om honom som han har försökt att dölja då han var vid liv. Det kallas för respekt.

Maj Lis Lööw:

Med tanke på pedofilmisstankarna är det väl ganska naturligt?

Nej, eftersom att de snackar om deras alldagliga liv och inte om några misstänksamma incidenter. Dessutom har pedofilmisstankarna lagts ner, finns ingen anledning att ta upp dem till ytan igen.

Maj Lis Lööw:

Och?

Och allmänheten ska se hans polisförhör för att...? Dem kunde minsann inte visa den när han var vid liv eller hur, varför?! För att han kunde stämma dem med tanke på att dem inkräktar på hans privatliv.

Maj Lis Lööw:

För övrigt tror jag inte han bryr sig iom att han är just död.

Hans familj bryr sig säkert.

Maj Lis Lööw:

Nej, men han var. Han blir ju liksom inte mindre känd för att han dog.

Och?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KannibalKocken:

Sluta läs/kolla på dom då om du anser att dom är privata.

Har gjort det, Kan tyvärr inte undvika stora rubriker när jag scrollar igenom aftonbladet och expressen :).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Awww. Håller med. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Btw, hans farsa verkar vara ett svin

Det kan inte ha varit lätt att försöka bli älskad av en sådan far.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pepparkaksgubbe:

Har gjort det, Kan tyvärr inte undvika stora rubriker när jag scrollar igenom aftonbladet och expressen :).

Mm, då är det sånna som dig som får folk att skicka in bilderna och sånt för att bli lite rikare. Ifall sånna som du slutade kolla/läsa sånna privata saker så skulle folk heller inte skicka in sånna saker.

Pucko.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KannibalKocken:

Mm, då är det sånna som dig som får folk att skicka in bilderna och sånt för att bli lite rikare. Ifall sånna som du slutade kolla/läsa sånna privata saker så skulle folk heller inte skicka in sånna saker.

Va? Nu är du allt lite motsägelsefull [confused]

Jag läser inte dem, hur får det andra att tjäna pengar på det?

KannibalKocken:

Pucko.

hahaha ja , det är du [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sculptura:

Awww. Håller med.

[love][wink]

sculptura:

Btw, hans farsa verkar vara ett svin

Mm [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pepparkaksgubbe:

Nästan, Även där p.g.a media.

Nej, det orsakade han alldeles själv.

Pepparkaksgubbe:

Han var inte alls en pedofil. Det är väl uppenbart ändå? Eller är du en av dem som vägrar inse det och forsätter att insestera? [tired]

Det som är uppenbart är just att han var pedofil. Annars skulle han inte sova naken med barn och köpa sig fri från rättegången.

Pepparkaksgubbe:

Det hade räckt med att säga att han dog pga det, inte namnet på varje effin medicin och hur/när/hur länge han tagit det osv

Allmänintresse som sagt.

Pepparkaksgubbe:

Sen måste man heller inte veta om vilka andra mediciner han hade hemma, dem hade han inte i kroppen och var inte orsaken till döden, så vad gör det för nytta att låta allmänheten veta om att det fanns mer?

För att visa på att han var en missbrukare kanske?

Pepparkaksgubbe:

Men fatta att den offentliga personen är död, då fan tar man inte och avslöjar saker om honom som han har försökt att dölja då han var vid liv. Det kallas för respekt.

Om han försöker dölja det är det uppenbarligen för att det var något som allmänheten kan vilja ta del av. Dessutom bryr han sig troligen inte.

Pepparkaksgubbe:

Nej, eftersom att de snackar om deras alldagliga liv och inte om några misstänksamma incidenter. Dessutom har pedofilmisstankarna lagts ner, finns ingen anledning att ta upp dem till ytan igen.

De har snackat om att de bevittnade övergrepp mot barnen. Det är ju minst sagt misstänksamma incidenter. Även om misstankarna har lagts ner rättsligt sätt så är det många som fortfarande är övertygad om att han var pedofil.

Pepparkaksgubbe:

Och allmänheten ska se hans polisförhör för att...? Dem kunde minsann inte visa den när han var vid liv eller hur, varför?! För att han kunde stämma dem med tanke på att dem inkräktar på hans privatliv.

Han hade ju inga pengar att driva en rättsprocess för de senaste åren. Sedan får man finna sig i att bli filmad när som helst som offentlig person.

Pepparkaksgubbe:

Hans familj bryr sig säkert.

Hans familj kommer att bli stormrika på hans musik, så lite får de finna sig i.

Pepparkaksgubbe:

Och?

Alltså måste man inse att tidningarna kommer att skriva om en även när man är död och inte nödvändigtvis bara bra saker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pepparkaksgubbe:

Va? Nu är du allt lite motsägelsefull

Jag läser inte dem, hur får det andra att tjäna pengar på det?

Tidningarna vill ju att folk ska läsa deras tidningar så dom får pengar, eller hur? Och när folk skickar in bilder på intressanta saker (som till exempel MJ) så kollar folk som dig så klart på bilderna/artiklarna. Dom som skickar in bilderna får ju självklart en liten slant för det. Så sluta säga att folk ska låta dom vara ifred när det är du bland annat som bidrar med att dom skickar in bilderna.

Pepparkaksgubbe:

hahaha ja , det är du

"Pucko:t" var riktad mot dei din "[tard]".

Jag säger det igen, pucko.

Pucko:t var även denna gång riktad mot dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maj Lis Lööw:

Det som är uppenbart är just att han var pedofil. Annars skulle han inte sova naken med barn och köpa sig fri från rättegången.

ligger du naken med barn även om du ligger i separata rum eller i olika sängar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pepparkaksgubbe:

Men han är inte en popstjärna längre, han är död

Således är han ett "det" mer än ett han, och han kan knappast lida av detta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sculptura:

ligger du naken med barn även om du ligger i separata rum eller i olika sängar?

Nu var det ju i samma säng dock.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KannibalKocken:

Dom som skickar in bilderna får ju självklart en liten slant för det. Så sluta säga att folk ska låta dom vara ifred när det är du bland annat som bidrar med att dom skickar in bilderna.

Men vad är det du inte fattar? [confused]

Läs igenom de svar jag har skrivt [y]

Jag läser inte artiklarna [smile]

KannibalKocken:

"Pucko:t" var riktad mot dei din "".

Jag säger det igen, pucko.

Pucko:t var även denna gång riktad mot dig.

haha förväntade inte mig den reaktionen, då det var uppenbart vad jag gjorde.

Du är det riktiga puckot [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maj Lis Lööw:

Nu var det ju i samma säng dock.

källa? [smile]

pojken som vittnade gills inte [smile]

Orkar inte svara på citaten, men jag håller inte med! [smile]


   
SvaraCitera