Aviseringar
Rensa alla

Retar Gud mig?!?1+


Ämnesstartare

Jag är lite fundersam, retar Gud mig? Efter ett oändligt jävla sökande i denna stad med dåligt utbud hittar man äntligen liksom en assöt, snygg, urgullig, snäll perfekt människa. Det roliga är att efter två dagars flört får man reda på att h*n ska flytta 10 mil, vafan!?+1+


   
Citera
Ämnesstartare

ja. gud är en riktig cocktease.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Yohio:
Jag är lite fundersam, retar Gud mig? Efter ett oändligt jävla sökande i denna stad med dåligt utbud hittar man äntligen liksom en assöt, snygg, urgullig, snäll perfekt människa. Det roliga är att efter två dagars flört får man reda på att h*n ska flytta 10 mil, vafan!?+1+

10 mil är väl inte så långt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Armagedda:

10 mil är väl inte så långt?

Men jag vill ju träffas ofta med den jag är ihop med, inte 1 gång varannan vecka.


   
SvaraCitera

jepp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

10 mil är ingenting, go for it anyway.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Partyokej då 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Yohio:

Men jag vill ju träffas ofta med den jag är ihop med, inte 1 gång varannan vecka.

10 mil, går ju på en timme med lokaltrafik typ och antar att det går tåg/buss dagligen, från de flesta platserna i landet. Det handlar om prioritering!


   
SvaraCitera

Armagedda:

10 mil, går ju på en timme med lokaltrafik typ och antar att det går tåg/buss dagligen, från de flesta platserna i landet. Det handlar om prioritering!

lol nej, 10 mil går generellt på minst 2 h. 


   
SvaraCitera

ligger orterna dessutom i olika länblir det stört knivigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gud vill inte att ni blir ihop. Så är det.

Nej, jag skojar bara. Life's a bitch, leta vidare det kommer fler chanser.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:
10 mil är ingenting, go for it anyway.

Exakt! 

s3ON hade kunnat tänka sig att flytta runt hela jordklotet för en perfekt match! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gud är bög


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gråter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du kan väl skriva utan stora bokstäver och utan att skriva gud


   
SvaraCitera