Aviseringar
Rensa alla

Retuschering 2


Ämnesstartare

Gjorde en till retuschring. De flesta hängde upp sig på att jag försökte göre en solbränna på Cathareine Zeta Jones. Den här gången testade jag med Jessica alba,och det utan solvbränna. Det jag gjort är att lägga på mer färg och ljusreflektion på läpparna och gjort tänderna vitare. Ögonens färg har jag också ändrat lite grann.

alba2123432__%&.jpg


   
Citera

Retuschera en oretuscherad bild istället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Capture:

Retuschera en oretuscherad bild istället.


   
SvaraCitera

Jag vill inte vara elak men det fanns nog en anledning till att hon inte hade sånt läppstift på orginalbilden.
I stort sätt alla dom där bilderna är redan retuscherade så det är inte någon direkt idé att ändra dom.
Försök istället göra om en bild du tagit själv eller så, blir nog bättre då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Soldaten:

Jag vill inte vara elak men det fanns nog en anledning till att hon inte hade sånt läppstift på orginalbilden.
I stort sätt alla dom där bilderna är redan retuscherade så det är inte någon direkt idé att ändra dom.
Försök istället göra om en bild du tagit själv eller så, blir nog bättre då.

Jo, jag har funderat på att göra om en bild jag själv tagit. Problemet är att de enda bilder jag har i datorn är bara på mig själv, menade att agera visningsbilder på olika internet sidor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hon ser ut som en transvestit efter du va klar med henne


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ful


   
SvaraCitera

Lördagsöppet:

Jo, jag har funderat på att göra om en bild jag själv tagit. Problemet är att de enda bilder jag har i datorn är bara på mig själv, menade att agera visningsbilder på olika internet sidor.

Men prova på någon utav dom då, om det är visningsbilder så lär det ju vara ganska bra bilder på ansiktet vilket underlättar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack för alla snälla och glada kommentarer. Jag är fullt medveten om detta inte är mitt allra bästa arbete.


   
SvaraCitera

sjukt dåligt.


   
SvaraCitera

Hej galna ögon!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cwazy ayes


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cwazy ayes


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du har förvandlat henne till en demon, awesome...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera