Aviseringar
Rensa alla

Retuschering 3


Ämnesstartare

zetor:

De är lugnt annars var den grymt gjord

Det tackar jag för[bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lär dig clone stamp och layer masks


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

wakajwaka:

lär dig clone stamp och layer masks

Jag har inte använt något av det.


   
SvaraCitera

Det är bra att öva så mycket som du har möjlighet till, men jag ville även tillägga att självporträttet du retuscherade var mycket bättre från början. Men, som sagt, öva öva öva! Det finns inget annat sätt att bli duktigare. Det finns en uppsjö av tutorials för dig att finna på internet, googla! Lycka till 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dewster:

Det är bra att öva så mycket som du har möjlighet till, men jag ville även tillägga att självporträttet du retuscherade var mycket bättre från början.

Tack, men för tillfället ligger bildredigerandet något på is. Jag tror jag håller mig till animationer och film[y]


   
SvaraCitera

Lördagsöppet:

Tack, men för tillfället ligger bildredigerandet något på is. Jag tror jag håller mig till animationer och film[y]

Animationer och film låter bra mycket roligare, är du duktigare på det eller? 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dewster:

Animationer och film låter bra mycket roligare, är du duktigare på det eller? 🙂

Jag brukar höra att jag är det[wink] Det är något jag verkligen känner att jag kan!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lördagsöppet:

Kommentarerna från de andra medlemmarna blev man ju bara deprimerad av.

Om det är något inlägg du tar åt dig av, tveka inte att anmäla. I forum plus ska du inte känna dig påhoppad. Tryck på plusset i inlägget och tryck anmäl.

Lördagsöppet:

Bifogade bilder

nice vid ögonen, att det är skarpare och högre kontrast. du kan använda lager och lagermasker för att göra det mjukare i områden där du inte vill ha höga kontraster. fortsätt öva, det blir roligare och roligare 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

variabel:

nice vid ögonen, att det är skarpare och högre kontrast. du kan använda lager och lagermasker för att göra det mjukare i områden där du inte vill ha höga kontraster. fortsätt öva, det blir roligare och roligare 🙂

Tack[bigsmile]Det är kul med tips och förslag, samt beröm[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera