Aviseringar
Rensa alla

Revben, nyckel ben och höftben sticker ut. :$


hejhejhej12:

hört att man går upp i vikt i puberteten??

Jo det var klumpigt formulerat av mig, det jag menade är att man ofta blir smalare av puberteten, man måste käka ganska mycket för att kompensera det ökande energibehovet.


   
SvaraCitera

honolulu:

du är för smal

Fast sålänge du äter som du ska (dvs ordentligt med nyttig mat minst två ggr om dagen) och inte har några hälsoproblem så är det ju helt okej. Vissa människor ser ut så. Jag var jätteliten i en massa år innan jag blev normalviktig. Fick gå till doktor och hela baletten, men det hittades inget fel på mig. Var bara jättejätteliten. Vägde typ 30 pannor jättelänge.


   
SvaraCitera

hejhejhej12:

Javet.:(

Jag var inte seriös. You need to eat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är själv väldigt smal och när jag ex har badkläder kan man se mina revben och höftbenen som sticker ut.Tumme ned Jag u drar hur tränar man för att få bort detta eller minska syrligheten?Är det mage? (Jag tänker då speciellt på höftbenen) finns det några speciella övningar man kan göra?
jag är inte smal för jag äter för lite jag är byggd smal bara


   
SvaraCitera

Hallåja:
Jag är själv väldigt smal och när jag ex har badkläder kan man se mina revben och höftbenen som sticker ut.Tumme ned Jag u drar hur tränar man för att få bort detta eller minska syrligheten?Är det mage? (Jag tänker då speciellt på höftbenen) finns det några speciella övningar man kan göra?
jag är inte smal för jag äter för lite jag är byggd smal bara

Det enda du kan göra för att få bort det är nog att gå upp i vikt... Skeptisk
Du måste ju ändå äta mer om du tränar.

Har samma problem, och jag kan medge att jag får panik när jag tappar vikt utan att jag ätit lite... jag är också smalt byggd i guess


   
SvaraCitera