Aviseringar
Rensa alla

rfsu trust in lust fickvibrator


Ämnesstartare

Skulle vara bra om man även kunde spara filer i den... [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det känns lite äckligt att förvara den i väskan efter användning, om man inte har lite våtservetter och handsprit i närheten.


   
SvaraCitera

FUNKTIONER:
• Knapplås vid transport.
• Hastighetsreglering vid låg laddning.
• Stänktålig.

Fan va najs =D Man kan både transportera och köra en fontänis på den [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingemarsdotter:

Måste pröva, men är den inte lite liten?

veet tyckte den såg lite liten ut hahaaa, men kör på den ändå tror jag [wink]

Ingemarsdotter:

det känns lite äckligt att förvara den i väskan efter användning, om man inte har lite våtservetter och handsprit i närheten.

ah klart men fick med tyå nån påse till så hahaa [wink][bigsmile] får köpa rengöringsservetter också haha [wink]

Skentrevlig:

http://www.intimera.se/lelo-b18.html
http://www.intimera.se/lelo-mia-506.html
-Samma sak fast typ billigare.

Ja, men smidigare att bara gå in på apoteket [wink] [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mmatilda:

Ja, men smidigare att bara gå in på apoteket [wink] [smile]

vad kostade den på apoteket?[smile]


   
SvaraCitera

Finns garanterat bättre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingemarsdotter:

vad kostade den på apoteket?

490 spänn så blir ändå bara 50 i skillnad från den lila på intimera [wink] [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Finns garanterat bättre.

Förmodligen, men praktiskt och enkelt att handla på apoteket.

mmatilda:

490 spänn så blir ändå bara 50 i skillnad från den lila på intimera [wink] [smile]

Jag ska handla den när den nervöse killen står i kassan. Och fråga om jag får lämna tillbaka den om den inte uppfyller mina behov MUHAHAHA![bigsmile]


   
SvaraCitera

Ingemarsdotter:

det känns lite äckligt att förvara den i väskan efter användning, om man inte har lite våtservetter och handsprit i närheten.

Tänkte också det. + alla bakterier man får i sig pga att man slängt runt den där överallt. Man måste ha en sådan[no-no]


   
SvaraCitera

Ingemarsdotter:

Förmodligen, men praktiskt och enkelt att handla på apoteket.

What, är det enkelhet man är ute efter så kan man ju lika gärna handla på nätet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Man måste ha en sådan[no-no]

Yes, tack för tipset. Garanterat bakteriefritt transportabelt sex. Kan inte bli bättre! [wink]


   
SvaraCitera

Ingemarsdotter:

Yes, tack för tipset. Garanterat bakteriefritt transportabelt sex. Kan inte bli bättre! [wink]

Finns speciella silkespåsar till sexleksaker också, så blir det ännu bättre [party][party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

What, är det enkelhet man är ute efter så kan man ju lika gärna handla på nätet.

Det tar dagar innan ja får hem det och dessutom vill jag som sagt busa med kassakillen. Han är så himla nervös. När jag skulle köpa rakningscreme frågade jag honom om han kunde visa mig. Han trodde att jag menade att han skulle visa på mig och inte visa vart förpackningen stod. Haha!


   
SvaraCitera

Ingemarsdotter:

Han trodde att jag menade att han skulle visa på mig och inte visa vart förpackningen stod. Haha!

hahahahahahhaha <3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingemarsdotter:

Jag ska handla den när den nervöse killen står i kassan. Och fråga om jag får lämna tillbaka den om den inte uppfyller mina behov MUHAHAHA!

HAHAHAHA braaaaa, är bara gamla som handlar på det apotek närmast mig, dom kmr typ få hjärtattack [bigsmile] eller köpa en likadan [wink]

isola:

Tänkte också det. + alla bakterier man får i sig pga att man slängt runt den där överallt. Man måste ha en sådan

sant [y]


   
SvaraCitera