Aviseringar
Rensa alla

Rhodos 2015


Ämnesstartare

Hallåhallå, ska på en Rhodosresa med några kompisar nu om ett par veckor, undrar om någon har varit där och kan ge några bra tips? Dessutom undrar jag om bargatan heter Orfanidou? Så att vi inte hamnar helt fel när det är dags att dra ut på lite party. Någon mer som ska dit kanske?


   
Citera

Använd kondom. Mycket skit som sprids så att säga..


   
SvaraCitera

Använd cykelhjälm.


   
SvaraCitera

Drick mycket vatten, håll koll på era drinkar, och om ni inte känner för att BARA festa kan ni ta en dagstur till Lindos - det är så fint där! 

Vet inte vad bargatan heter, men ni lär inte missa den Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NiklasW:
Använd kondom. Mycket skit som sprids så att säga..

Så långt har jag redan planerat, om något sådant skulle bli nödvändigt :):):)

strawbeerry:
Drick mycket vatten, håll koll på era drinkar, och om ni inte känner för att BARA festa kan ni ta en dagstur till Lindos - det är så fint där! 

Vet inte vad bargatan heter, men ni lär inte missa den Glad

yes, tack så mycket!


   
SvaraCitera

Ja, har varit på Rhodos en gång men det var när jag var 5 så jag antar att den informationen du letar efter kan jag inte bidra med. 
Men jag kan säga vart du hittar Lollo och Bernie xD


   
SvaraCitera
grisen

Så vackert på Lindos och gamla stan, sen är det värt att ta en båt till turkiet å shoppa.
Rhodos i sig är så stort så det är lite svårt att ge tips. Vattenparken i Faliraki kan jag rekomendera. 
Det bästa man kan göra är att hyra ngn mc och åka runt (då ser man det mesta)


   
SvaraCitera

aristoteles:
Använd cykelhjälm.


   
SvaraCitera

Den skandinaviska bargatan heter Orfanidou Street. Här har du en hel guide om Rhodos party och alla fester, läs där så vet du vad som väntar 🙂 Finns även en reseguide till rhodos på samma sida och en guide till de bästa ungdomshotellen. Rhodos-party-guide


   
SvaraCitera