Aviseringar
Rensa alla

Richard Jomshof om ISLAM


Ämnesstartare

Ett bra och sakligt anförande kring problematiken när det gäller Islam. Jomshof menar att det är en våldsam och odemokratiska religion och ideologi. Har han rätt eller fel? Vad är det isåfall han har rätt i och vad har han fel i?


   
Citera
Ämnesstartare

"ISLAM"???????


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

 

Är det rätt eller fel?

 

Det är bara att sticka ut huvudet och kolla ut i världen. Islam är ett sattyg. Det betyder förtryck, intolerans, och våld. Den som säger emot har fel. Av allt våld inom religion så är Islam en värsting.

Koranen är en hatisk, intolerant, våldsam, vidskeplig, efterbliven uråldrig bok. Det är också sant. Koranen stämmer inte överrens med vedertagen vetenskap alltså är det skit. Koranen uppmanar till våld. Den som säger emot har antingen inte läst koranen eller gör personen sin egen tolkning av boken.

Sedan vet vi ju alla att alla muslimer inte följer koranen helt.. många muslimer i Sverige plockat bort dom hemska delarna i koranen. men det gör inte koranen bättre. ungefär som att säga att mein kampf inte är en så våldsambok OM man plockar bort dom våldsamma delarna. ALL religion är farlig, men ISLAM är ännu mer farlig därför att den är mer bakåtsträvande/efterbliven än andra religioner som har blivit modernare som ex svensk kristendom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

härmed handlar den här tråden om muslin.

20s43-flingor-926__1000953l_121857716.jp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:
härmed handlar den här tråden om muslin.

20s43-flingor-926__1000953l_121857716.jp

äta med vaniljyoghurt är jättegott, prova


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

äta med vaniljyoghurt är jättegott, prova

hinner aldrig äta frukost pga vaknar 20minuter innan bussen går, de spenderar jag på att antingen leta efter busskort eller tjänstekortet som jag varje kväll lägger på säkra platser

dock är vaniljyoghurt asgott att äta sådär bara, men  jordgubbsfil är godare!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:

hinner aldrig äta frukost pga vaknar 20minuter innan bussen går, de spenderar jag på att antingen leta efter busskort eller tjänstekortet som jag varje kväll lägger på säkra platser

dock är vaniljyoghurt asgott att äta sådär bara, men  jordgubbsfil är godare!

typiskt.
nej du har fel! honungsfil dock åhåhåhåh. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo

Kan du inte säga vad du tycker kring ämnet istället? Är sanningen för obekväm kanske?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro: honungsfil dock åhåhåhåh.

aldrig smakat :S vad fan är det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Frukost:

mumma_107034650.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:
Frukost:

mumma_107034650.jpg

Förvirrad det bådar inte gott det där.... 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:

aldrig smakat :S vad fan är det

kolla in arlas sådan. asgod. vad fan tror du att det är - yoghurt med smak av honung.

NiklasW:

Kan du inte säga vad du tycker kring ämnet istället? Är sanningen för obekväm kanske?

nej hon är bara allergisk mot pappskallar som du. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:
Frukost:

mumma_107034650.jpg

detta fick min bakfylla och illamående att stiga upp till skyarna 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:

detta fick min bakfylla och illamående att stiga upp till skyarna 

Jag såg en video tidigare i tråden som gav mig samma effekt :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LolaRose:

Förvirrad det bådar inte gott det där.... 

Förstår inte.


   
SvaraCitera