Aviseringar
Rensa alla

rida baklänges


Ämnesstartare

när man ska rida baklänges vad är skönast för KILLEN? då man sitter i huk ställning, eller när man sitter på knä?
[bigsmile]


   
Citera
Ämnesetiketter

När du står på händer.


   
SvaraCitera

Rekommenderar denna.

UM.bmp


   
SvaraCitera

Lament:

Bifogade bilder

[love][love][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jävligt bra ställing, sen ett finger in i röven på bruden också.


   
SvaraCitera

johannaispro:

rida baklänges

Rida baklänges? Rider gör man ju så länge man är över killen, finns väl ändå ingen ställning som heter "baklänges-ridning" isåfall är jag efterbliver -.- Trodde att man red då man var över killen och att det kvittar vilket håll man sitter åt x').

Baklänges ridning får mig en bild av att man sitter med ryggarna mot varandra på nå vänster, haha.


   
SvaraCitera

PeppeNilla:

Rida baklänges? Rider gör man ju så länge man är över killen, finns väl ändå ingen ställning som heter "baklänges-ridning" isåfall är jag efterbliver -.- Trodde att man red då man var över killen och att det kvittar vilket håll man sitter åt x').

Tjejen sitter alltså med ryggen mot killens ansikte.


   
SvaraCitera

hanne_bolan:

Tjejen sitter alltså med ryggen mot killens ansikte

Haha, whatever vilket håll hon sitter åt. Det heter väl fortfarande RIDA för det xD?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PeppeNilla:

Haha, whatever vilket håll hon sitter åt. Det heter väl fortfarande RIDA för det xD?

ja, men hon ville väl göra det klart att hon undrade vad som var skönast för killen när man har ryggen emot honom,
för oftast när man säger att man rider någon så tänker man face to face liksom..


   
SvaraCitera

JOZFiN:

för oftast när man säger att man rider någon så tänker man face to face liksom..

Jasså.. Vad jag vet så tänker man rida alltid när tjejen sitter över och killen ligger under. Men men . .


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

känns som det är skönast framifrån!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PeppeNilla:

Jasså.. Vad jag vet så tänker man rida alltid när tjejen sitter över och killen ligger under. Men men . .

ja, men det var det jag menade med face to face, för då ser man varandras ansikten, till skillnad mot vad hon kallar "baklänges".


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera