Aviseringar
Rensa alla

Rida killen - hjälp!


Ämnesstartare

Vill så gärna göra det lika skönt tillbaka för min kille som han gör för mig, och vill kunna rida bra men jag behöver hjälp! Har testat några gånger men jag får verkligen inte till det, det blir bara pinsamt och det slutar med att jag går av honom efter några minuter [sad]

Det är lättast att sitta på knä eller? Och sen vilket är vanligast, att man går upp o ner eller typ gnuggar fram o tillbaka? [crazy]
Och hur högt upp kan man gå, det känns som att han typ inte borde känna nåt om man bara går upp lite? eller typ lättar lite från han, men vågar inte gå för högt heller så den glider ur [shake]
Och sen om man sitter helt upprätt rak i ryggen liksom, eller lutar sig fram så man kan kyssas o så, det spelar ingen roll eller? Vilket är lättast egentligen?

Och vill ha andra tips, liksom hur jag ska göra och så,
behöver all hjälp jag kan få [smile]


   
Citera
Ämnesstartare

brukar

franskmanikyr:

sitta på knä

franskmanikyr:

gå upp o ner och typ gnugga fram o tillbaka

franskmanikyr:

luta mig fram så man kan kyssas o så

[wink]


   
SvaraCitera

Brukar hålla mig till att sitta på knäna och röra på höfterna mest upp och ner eller fram och tillbaka, luta mig fram och kyssas/bitas lite lätt alt luta mig tillbaka lite lätt och bara njuta (beror på hur intim jag är med partnern)...

sen kan man prova att lägga sig ner helt med benen, som en vänd missionär, och röra sig fram och tillbaka för att stimulera klitoris 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du gör ju helt fel [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

brukar

Typ så jag också försöker göra men går inge bra

Kouki:

sen

Tack för tipsen, får väl försöka vidare [smile] eller inse att jag aldrig kommer lära mig det och får göra killen besviken[sad]

McLuver:

Du gör ju helt fel [confused]

Jag vet, kanske därför jag frågar om hjälp? [confused]


   
SvaraCitera

franskmanikyr:

eller inse att jag aldrig kommer lära mig det och får göra killen besviken[sad]

Så kände jag också de första gångerna x) Men ta det lugnt och bara enjoy 🙂 Det är roligt att lära sig[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kouki:

Så kände jag också de första gångerna x) Men ta det lugnt och bara enjoy 🙂 Det är roligt att lära sig[wink]

Okej [smile] Men typ hur högt kan man gå, bara så att man lättar lite eller? [crazy] Och är det lättare om man sitter upprätt eller?[smile]


   
SvaraCitera

franskmanikyr:

bara så att man lättar lite eller?

[y]

franskmanikyr:

Och är det lättare om man sitter upprätt eller?[smile]

nja, nästan lättare när man ligger lite framåt och stödjer sig på underarmarna..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du behöver en sadel om du skall rida.

Image

Därför det ej funkar.

(PS. Ej min mening att vara orginell)


   
SvaraCitera

Det är ju ollonet känslan sitter i så du kan ju gå så högt du vågar. Och det är ju mysigat om du lutar dig framåt och som sagt tidigare, du stimulerar klitoris. Om kan nu är nyrakad och inte "taggig".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ej najs med zoofili[shake]


   
SvaraCitera

Sätt händerna vid sidan av huvudet och sjung Små Grodorna samtidigt som du rider honom.

Han kommer garanterat inte bry sig om din teknik [smile]


   
SvaraCitera

när kuken nästan e ute så gnuggar du lite [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Generalen:

Sätt händerna vid sidan av huvudet och sjung Små Grodorna samtidigt som du rider honom.

Han kommer garanterat inte bry sig om din teknik [smile]

HAHAHAHAH fick bilden framför mig HAHAHAHA


   
SvaraCitera

Angelize:

Generalen: Sätt händerna vid sidan av huvudet och sjung Små Grodorna samtidigt som du rider honom.

Han kommer garanterat inte bry sig om din teknik

hhahahaahaha, fett skön[y]


   
SvaraCitera