Aviseringar
Rensa alla

Rida = svårt!?


Ämnesstartare

Jag har försökt att rida min kille några gånger, men det lyckas aldrig särskilt bra så nu känner jag mig bara helt värdelös och vill inte prova ens längre. Hur kan det vara så svårt? [sad]
Och jag vet att inte tycker att jag är bra, för när jag själv tycker att det funkar så brukar han be mig att ''lägga mig ner på rygg''.. Jag vet inte vad jag ska göra. Någon som har tips på hur man bäst rider en kille? (lättast)


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

inget vettigt att skriva, låt bli.


   
SvaraCitera

Låt bli?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja jag vill ha seriösa svar. annars hade jag inte lagt ner tid på att skriva!


   
SvaraCitera

Vissa tycker att det blir lättare med sulkie.


   
SvaraCitera

Linnea_93:

inget vettigt att skriva, låt bli.

Översättning: Har du inget vettigt svar att skriva, låt bli.

Alla ställningar passar inte alla, prova något annat i stället?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vi har provat allt annat, vill bara kunna göra det för honom. jag vill vara den som gör något ibland också liksom..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mitt ex hade samma problem


   
SvaraCitera

Han kan väl jucka dig när du sitter på honom? Har hört att det är mindre ansträngande för honom än att han ligger på dig och juckar.
Du ska bara ligga/sitta där som en död fisk och tänka på din egen njutning, han lär komma ändå förr eller senare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha det är ju just en död fisk jag inte vill vara 😉


   
SvaraCitera

Prova doggystyle istället.


   
SvaraCitera

fu, igen :c


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

doggystyle, det är fortfarande han som gör allt. visst kan jag jucka tillbaka lite.


   
SvaraCitera

Linnea_93:

doggystyle, det är fortfarande han som gör allt. visst kan jag jucka tillbaka lite.

Du är förevigt dömd till att bara ta emot - var nöjd, kvinna.


   
SvaraCitera

Linnea_93:

haha det är ju just en död fisk jag inte vill vara 😉

Du, ett tips!
Markera texten du vill svara på och tryck på "citera"-knappen längst åt höger i inlägget. På så vis kan du kommunicera lättare. Annars vet man inte att du har svarat.


   
SvaraCitera