Aviseringar
Rensa alla

Rida?


Ämnesstartare

Hur vill ni killar helst att man ska rida er?
Seriösa svar tack [smile]


   
Citera
Ämnesetiketter

Image


   
SvaraCitera

hade du tänkt knulla hela forumets killar eller varför vill du veta?

oggelgoggel:

sexi

omfg, win


   
SvaraCitera

götrajd.


   
SvaraCitera

Jag börjar fan dregla när jag ser så coola hästar 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pappbox:

hade du tänkt knulla hela forumets killar eller varför vill du veta?

Det var tanken ja 🙂


   
SvaraCitera

porrgroda:

Hur vill ni killar helst att man ska rida er?

Sitt välbalanserat i sadeln. Använd icke sporrar eller trens, och använd hälarna med försiktighet. Du ska vara duktig på att rida lätt, jag får så jävla ont i ryggen när det kommer newbies som bara dunsar upp och ner på mig. Rikligt med godis och *klappklapp* när jag är duktig pålle.


   
SvaraCitera

fram och tillbaka fram och tillbaka fram och tillbaka fram och tillbaka fram och tillbaka fram och tillbaka fram och tillbaka fram och tillbaka fram och tillbaka fram och tillbaka fram och tillbaka fram och tillbaka fram och tillbaka fram och tillbaka fram och tillbaka fram och tillbaka fram och tillbaka fram och tillbaka fram och tillbaka fram och tillbaka fram och tillbaka fram och tillbaka fram och tillbaka fram och tillbaka fram och tillbaka fram och tillbaka fram och tillbaka fram och tillbaka fram och tillbaka fram och tillbaka fram och tillbaka fram och tillbaka fram och tillbaka fram och tillbaka fram och tillbaka fram och tillbaka fram och tillbaka fram och tillbaka


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Michee:

newbies som bara dunsar upp och ner på mig

HAHAHAHAHAHAHA OH MY LORD !!!!!! CRAP [bigsmile] HAHAHAHA


   
SvaraCitera

NickTH:

HAHAHAHAHAHAHA OH MY LORD !!!!!! CRAP[bigsmile] HAHAHAHA

Och med det ville du säga?[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Michee:

Och med det ville du säga?

Men jag tännkte på ..... får bilder av en tjej som hoppade upp och ner på din mage när hon satt där och försökte rida din ... you know 😛 HAHAHA


   
SvaraCitera

NickTH:

hoppade upp och ner på din mage när hon satt där och försökte rida din

Ja, ehrm, vi kanske ska tillägga att pricksäkerhet är ett måste[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Michee:

Ja, ehrm, vi kanske ska tillägga att pricksäkerhet är ett måste

Men Orka ...................................................... [badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NickTH:

en tjej

troru


   
SvaraCitera

Jag tycker att det är tråkigt att rida, jag gör det men... Det känns när man sitter där och själv så är närheten viktigare för mig än själva sexet och när jag inte får närheten blir jag sad.

Är det verkligen mysigt för en kille att ha en tjej studsande på sig när man inte kan kyssa henne ordentligt och smeka henne ordentligt? :/


   
SvaraCitera