Aviseringar
Rensa alla

riktig dålig stil .


Razorblade:

Det kan göras på ett smidigt och kallt sätt och nej det behöver inte se ut som en uppenbar lögn.

Om hans avsikt var att lura henne lär han vara tillräckligt slug för att fatta att det är en lögn.

Razorblade:

Det kan däremot även tolkas som att hon inte svarar för att hon är sårad, och då röstar jag ändå för ett mer offensivt beteende.

Det kan tolkas så men han kommer inte att veta med säkerhet.
Det offensiva beteende du föreslår kommer inte att ses som offensivt för honom om han från första början inte var intressad av henne och enbart var ute efter att skada. Det kommer inte att skapa någon avundsjuka hos honom och om han nu ser igenom lögnen blir det bara dubbelt pinsamt.


   
SvaraCitera

Ne, fyfan vad taskigt. [sad]

Fast jag är själv sådan som ibland inte dyker upp. [cry] Men ah, beror på andra saker.


   
SvaraCitera

Miceparade:

om han från första början inte var intressad av henne och enbart var ute efter att skada

Miceparade:

Om hans avsikt var att lura henne lär han vara tillräckligt slug för att fatta att det är en lögn.

"Om", ja, men jag tror inte det.

Pratar man i telefon med en tjej man aldrig träffat under drygt en månad utan att vara intresserad? Tror inte det eller vad säger du? Sannolikheten är störst att han fegade ur, hittade en annan tjej, eller slutade vara intresserad p.g.a. andra orsaker. Tror inte han byggde upp en hel strategi bara för att jävlas från start.[wink]

Som sagt, har för lite bakgrundsinfo för att bedöma. Med den info vi nu har är vi båda överens om att ignorera honom är det bästa. Håller med dig!


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

Sådana personer har inte vett på att ha dåligt samvete


   
SvaraCitera
ohjens

elinsimonsson:

satt där i regnet också , hur jävla dum är han ?

var med om precis samma sak. fast då var klockan mitt i natten. fick ta en jävla taxi hem för att tunnelbanan hade slutat gå.
fyfan att det finns sånna jävla personer. ignorera honomn. Han är inte värd att änns sätta dit.


   
SvaraCitera