Aviseringar
Rensa alla

riktiga estniska svenskar


Ämnesstartare

riktiga estniska svenskar ska befolka vårt land och bruka vår jord, bilda våra barn och bevara den estnisk-svenska kulturen.


   
Citera

internet:

riktiga estniska svenskar ska befolka vårt land och bruka vår jord, bilda våra barn och bevara den estnisk-svenska kulturen.

Vad sjuka de blir.


   
SvaraCitera

Heil Estland.


   
SvaraCitera

viking power cigg heil


   
SvaraCitera

jag som inte är estnisk öht[sad]


   
SvaraCitera

asså äru dum i huvudet eller? är man från estland så är man inte fårn sverige och är man inte ifrån sverige så kan man inte va svensk[confused][confused][confused][confused][confused]


   
SvaraCitera

[y][y][y][y][y][y][y][y]


   
SvaraCitera

Jamen dåså.


   
SvaraCitera

Image
Image


   
SvaraCitera

Undra varför Stringburka inte varit pigg på att låsa denna tråden, han är ju det så annars när det kommer till Mångkultur, invandring och sverigedemokraterna.


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Forum AKTUELLT/Riksdagsvalet 2010


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sming:

Undra varför Stringburka inte varit pigg på att låsa denna tråden, han är ju det så annars när det kommer till Mångkultur, invandring och sverigedemokraterna.

jävla förtryckare!!!! demokrati-dödare!!!! sluta komma här och uppmuntra till förtryck och demokrati-dödning!!!!


   
SvaraCitera

var ligger estland? tror jag hade en gammelfarmors morfar eller nåt som flydde från bolsjevikerna när sovjetunionen kom, estland låg i sovjet va?[blush] räknas jag?[blush]


   
SvaraCitera

nä förresten, låter fett jobbigt att bruka någons jord, slipper hellre[blush]


   
SvaraCitera

nej, vad gör lillgrisen i bastun [cry][cry]


   
SvaraCitera