Aviseringar
Rensa alla

RIKTIGT udda beteende från umgängeskretsen!!!


Bakric
Ämnesstartare

Har efter senaste kvällen fått miljoner tankar som snurrar i huvudet, och inte blev det bättre av att man klämt i sig 6 lappar NBOMe (Som jag dock misstänker var riktigt taskiga. Två av mina snart nämnda "polare" tog två var men kände knappt av några påtagliga effekter av det). Normaldos är en eller två så att man fick världens mindfuck i kombination med det som uppspelat sig är nog inte så konstig.

Jag tar det från början:
Sedan ett par månader tillbaka så har jag en kvinnlig bekant (låt oss kalla henne Lisa) som jag helt enkelt umgåtts med och rökt på med med jämna mellanrum. Oftast varit jag som bjudit, men har inte fäst någon större vikt vid detta då jag beställt/sålt eget spice och därav inte haft större omkostnader.
Samma kväll som Hobbit hade premiär åkte jag, Lisa och en manlig bekant (vi kallar honom Nisse) dit på pissprov, vilket resulterade i omedelbar hemresa för hennes del då hon inte fyllt 18 än då hon såklart bor här på studieorten på sina föräldrars krav samt tillsägning från hennes föräldrars sida om att hon strikt inte får umgås med mig då jag är dåligt umgänge (vilket jag nog faktiskt kan hålla med om själv).
Självklart skiter vi i detta då vi ändå uppskattar umgänget. Dessutom kunde hon bjuda på röka denna kväll, och sådant tackar man förstås inte nej till i min position.
Har såklart haft tankar att att ligga med henne (Även om hon ärligt talat ser ganska manhaftig ut. Inte för att jag bryr mig om sånt dock) men vilket av olika skäl inte blivit av. Har inte lagt någon större vikt vid detta då jag vet att det förr eller senare bara skulle leda till komplikationer på ett eller annat sätt.
Nisse är 18 och går samma linje som mig.
Hursomhelst, en kvart innan slutet av sista lektionen stoppar jag diskret in en lapp under läppen. Efter läsning av tripprapporter kom jag fram till att den bör ha börjat verka på mig precis lagom till att jag kommer hem (vilket tog kanske en halvtimme från att jag stoppade in lappen).
Går förbi matsalen för att plocka upp en matlåda men känner mig besviken då det bokstavligen inte hänt ett skit. Stoppar i mig en lapp till när jag kommer hem och konstaterar att det uppenbarligen är något fel på lapparna då det efter en timme till fortfarande inte har hänt något.
Tidslinjen efter detta är dock lite diffus. Vet att jag totalt stoppade i mig 6 lappar totalt under ett 3 timmars förlopp och har såklart haft massvis med visuella hallucinationer som att filtmönster roterat, vänts ut och in och transformerats till diverse andra häftiga mönster (vilket förstås varit askul) men ibland har det blivit för mycket så jag känt mig asstressad och behövt gå undan en stund från de andra. Dock ingen oöverkomlig stresskänsla, men fortfarande väldigt stark.
Har då gått ner i köket och diskat eller städat då det såg ut som ett helvete efter senaste pundarbakningen, och sånt låter en få samla tankarna och helt enkelt få göra saker på sina egna villkor en liten stund.

Nu börjar dock det riktigt sjuka: Jag hade en tredje och fjärde polare på besök också. Vi kallar dom Pelle och Anna för enkelhetens skull.
Pelles är 15 och hans föräldrar poliser. Bekantade mig med honom för något år sedan då han är en GRYM musiker + förstås för att han är en jätterar och schysst kille med diciplinen att hålla sig själv från droger (vilket jag tycker är jättebra förstås). Anna minns jag inte riktigt hur det var med, men tror hon bodde hos fosterfamilj precis utanför orten. Tror hon är 16.
Pelle stannar för en gångs skull kvar när vi övriga börjar röka, vilket jag tycker är lite konstigt. Han har gjort det någon enstaka gång förut, men det har då varit om vi rökt i vardagsrummet med öppna fönster (och inte som i detta fall, i mitt kvava inrökta sovrum).
Bäng som jag var kunde jag förstås inte låta bli att blåsa ett (1) klent bloss på honom. Märker efter ett par minuter att han får lite röda ögon och beter sig skitnojigt och lite stressat (vilket de andra också konstaterar) vilket han själv försöker skylla ifrån sig. Redan här ångrar jag att jag lät honom vara kvar då jag misstänkte att det utan tvekan skulle leda till skit för någon (troligtvis Pelle själv) om han blev hög.
Mitt från ingenstans så märker jag då att Pelle och Anna börjar bete sig riktigt psycho. Det här utspelar sig då i min säng med mig i mitten, Anna till höger och Pelle till vänster medans Nisse sitter hopkurad i fåtöljen och lyssnar på björn rosenström på laptopen och skrattar åt texten med jämna mellanrum och Lisa har lite högsnack med mig medans jag tittar lite halvintresserat på nån polisroman som låg bredvid sängen.
Hursomhelst, Pelle börjar konstatera saker som att hon flashar tuttarna och ligger och klämmer på dom medan hon tittar åtråvärt på Pelle samt att dom borde ligga med varann precis där och då. Tittar till höger och konstaterar att det nog var årets underdrift.
Då jag är fullkomligt sönderpundad så krockar mina tankebanor och jag reflexmässigt fullständigt låser ut mig från allt som händer omkring mig utan minsta vilja att beblanda mig med det. Märker i samma stund att Pelle plötsligt står på knä med skrevet mot min rygg och drar fingrarna genom mitt hår medan han fortsätter prata med Anna, men uppfattar inte riktigt vad dom pratar om.
Till slut lägger han sig bredvid henne och jag märker att hon tittar honom djupt i ögonen och VERKLIGEN går in för att få honom att röka mer (vilket jag egentligen motsätter mig men inte riktigt vågade antyda med tanke på situationen) + att han ska ligga med henne och situationen blir bara för mycket för mig, så jag går ner och diskar igen.
Hör tydligt och väl att "något" pågår. Min första tanke är förstås att dom knullar (i min säng medan övriga tittar på/lyssnar ) men måste för stunden verkligen bara få vara ifred och tänka vad i hela friden dom tänker med.

Efter 10-20 minuter så kommer Pelle ner och bara står och kallpratar med mig medan jag diskar. Tolkar det som att han vill ha min uppmärksamhet av någon anledning, men då jag fullkomligt avskyr ett sådant subtilt tillvägagångssätt för att få någons uppmärksamhet så skiter jag i honom och väntar på att han faktiskt ska säga vad det är han vill.
Slutar med att han går på dass och jag diskar färdigt (="tänkt" färdigt) och går upp till de andra. Känner då plötsligt av en viss kylighet gentemot Pelle från de andras sida, men fortfarande så vägrar jag att beblanda mig när det händer så creepy saker så jag bara sitter vid datorn och låtsas knappt som att de övriga pratar.
Slutar med att han går mot ungdomsgården, men jag har ingen aning om han verkligen gick dit eller inte.
Efter att han gått så hör jag de andra (främst Anna och Lisa) mumlar om något som hänt och nåt med att Anna ska "hinna hem". Kan inte redovisa exakta händelseförloppet då jag verkligen inte minns exakt hur det skedde, men jag tolkar det helt enkelt som att Pelle inte kunde hålla fingrarna i styr och att Anna nu antingen med listigt planerande ska sätta dit honom för ofredande/våldtäkt eller någon annat skit, alternativt att hon helt enkelt ville röka ner och förföra honom som något perverst begär.
När Pelle har gått så sitter jag återigen i sängen med bong i ena handen, polisroman i andra och skallen överfull av tankar. Märker då att Anna återigen ligger och stönar och åmar sig, men denna gången för att få mig i säng. Försöker avvisa henne tydligt men artigt genom att helt enkelt säga nej och att jag inte pallar med att dom håller på så där när jag dragit i mig så mycket som jag gjort, men det hjälper inte ett dugg och det hela fortsätter någon minut till med att Lisa och Nisse tittar på mig och säger säker i stil med "vad håller du på med" till mig.
Slutade med att Nisse vaknade ur sin fåtöljdvala och lägger sig ovanpå Anna medans förvirrade jag fortfarande sitter i fotänden. Går omedelbart ner igen och vilar på soffan medans jag hör min stackars 90-säng sviktar under vikten.
Anna kommer efter det ner åtskilliga gånger och har tydligen prompt bestämt sig för att ligga med precis alla killar i huset. Trippande, hög och nojig som jag är så ifrågasätter jag förstås allting i huvudet och säger gång på gång att jag verkligen inte pallar med att dom beter sig så där när jag tagit så mycket som jag gjort. Slutar med att hon traskar till bussen då det är den sista som går dit hon bor, men innan hon går står då i hallen/köket och försöker gång på gång tillkalla min uppmärksamhet med diverse ljud utan att säga ett ord.

När Anna gått så hör går jag upp igen då jag förmodar att det äntligen har lugnat ner sig så att jag återigen kan få sitta i godan ro och röka på med dom andra som vanligt, men ICKE. Lisa har tydligen också gett sig den på att ligga med mig.
Fattar inte hur många gånger samma procedur upprepas. Jag sitter framför spotify och lyssnar på musik och röker medans hon sitter väääääääldigt nära och försöker påkalla uppmärksamhet med diverse stön samt att hon uttryckligen säger att hon tänker lägga sig på soffan och "vill ligga med dig" (vilket jag förmodade att hon sade till mig då hon fortfarande satt väldigt nära och Nisse sade ingenting. Tittade inte på henne då jag verkligen inte orkade med att dom sysslar med ett så här sjukt socialt experiment eller vad i helvete dom nu håller på med) men skillnaden från övriga tillfällen är att denna gång så slutar det med att hon lägger sig med Nisse och har helt ohämmat sex i min säng bakom fåtöljen där jag sitter. Sitter kvar i ren tjurighet då jag känner att min ställning som den som bestämmer i huset är STARKT hotad, men efter ca. 3 timmar ger jag efter och går ner och lägger mig på soffan.
Har sjukanmält mig från skolan då jag dels inte sovit en blund och dels har det här varit för mycket för mig att hantera.

Någon med råd om hur jag ska handskas med det här? :/

TL;DR
Mina 3 pundarpolare har plötsligt fått för sig att helt ohämmat ligga med varandra oavsett om jag är närvarande eller inte samt försökt få ikull mig (av VÄLDIGT misstänksamma skäl).


   
Citera
Ämnesetiketter

fan vaaad sjuuukt!!!! har du snackat med dem sen dess?


   
SvaraCitera

Bakric:

Någon med råd om hur jag ska handskas med det här? :/

Det låter som att du pundat sönder psyket om du går i väggen för att dina polare knullade i din säng. Ta det lugnt i några dagar utan knark eller andra droger och förklara för dem att du inte tycket att det var ok nästa gång du träffar dem.


   
SvaraCitera

jaha, saxat från fb ser jag, tyckte väl att det var lite för välskrivet för att vara dig.


   
SvaraCitera
Bakric
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

jaha, saxat från fb ser jag, tyckte väl att det var lite för välskrivet för att vara dig.

Är för övrigt mitt konto där borta. Har av obvious anledningar inte samma profilnamn här som där.
Vadan detta tvivel gällande mina skribentmässiga talanger, apropå ingenting? >.>

Har nu snackat med "Anna" och "Nisse" och kommit fram till något av följande scenarion:

1. Bägge tjejer var helt enkelt asbänga och askåta i samband med att jag verkligen var helt sönderpundad och misstolkade många situationer (plus förstås ett överdrivet, men välförståeligt antal hörselhallucinationer förstås).

2.Dom har verkligen någon illvillig plan för att förvandla mig och "Pelle" till våldtäktsmän eller något dylikt (dock inte lika sannolikt längre [rolleyes]).

Har fått berättat att något sex mellan "Nisse" och "Lisa" (18-åringen och min snudd på ofrivilliga sambo) absolut inte har skett under någon del av kvällen. Om det hänt mellan Nisse och Anna orkar jag inte bry mig i längre då det ändå isf skett när jag varit nere.
Problematiken häri ligger dock i att det VERKLIGEN låter som något de bägge två skulle kunna göra, men det låter även olikt dom att förneka om det verkligen skulle ha skett.
Aja, får klura vidare på det där....


   
SvaraCitera

Bakric:

Någon med råd om hur jag ska handskas med det här? :/

avståndstagande

tycker inte att du verkar ha något gemensamt med dessa människor


   
SvaraCitera

Ta lite jäkla ansvar för omyndiga herregu


   
SvaraCitera
Bakric
Ämnesstartare

"Nisse" fortsätter prompt att förneka att dom haft sex. Nu i nyktert tillstånd så låter det faktiskt väldigt osannolikt att dom skulle ha haft det och jag tror att dom åtminstone har den respekten för mig att de (om det nu skulle ske vill säga) skulle ha gått till något annat rum om dom skulle gjort det.
Ljudhallucinationer är trots allt inte särskilt osannolikt när man klämt i sig 3-4 gånger mer hallucinogent än brukligt [ops]

Alltså lever jag fortfarande med en viss ovisshet om vad som faktiskt skedde och inte....
Aja, har åtminstone lärt mig lite mer om mig själv nu.
Blir EXTREMT nojig och paranoid på NBOMe [rolleyes]

Jr. HBT:

avståndstagande tycker inte att du verkar ha något gemensamt med dessa människor

Mja, skulle väl isåfall vara att jag inte är den som är först i kön vid hippiorgier?
Annars uppfattar jag oss alla 4 som hyfsat lika då alla vårt högsta nöje är att lyssna på musik, kolla på film eller spela tevespel med rökverk till hands med enstaka visiter i köket så vi bakar ihop en sockerbomb eller två.
Även om jag ser mig själv som den som föredrar att sitta och fundera (på precis vad som helst som dyker upp i tankarna) medans de andra är mer aktiva och vill hitta på saker., så det är ju verkligen en syssla som förenar olika personligheter [wink]


   
SvaraCitera