Aviseringar
Rensa alla

Rimlig lön för helgjobb som 15 år


Ämnesstartare

Ska om en eller två veckor börja helgjobba på Svensk Taxiskola AB och undrar vad en rimlig lön kan vara, och om man ska ha ob-tillägg och hur mycket isf. Ska dit på måndag och snacka med en av ägarna (som bara råkar vara en bekant [wink]). Undrar alltså vad en rimlig lön är och antar att jag ska ha ob-tillägg? Frågar då jag inte hittar något typ nånstans [confused]

Tack på förhand


   
Citera

70


   
SvaraCitera

phroggyy:

Svensk Taxiskola AB

Va fan ska du göra där som 15åring? [surprised]


   
SvaraCitera

Fasiken:

Va fan ska du göra där som 15åring? [surprised]

kanske svara i växeln


   
SvaraCitera

Eller de lät fan elakt utav mig. Menade bara.. vad kommer du ha för uppgifter o så? Eftersom du får lön så borde du göra något som behövs göra iaf [cute]


   
SvaraCitera

Angelize:

kanske svara i växeln

På skolan? [cute][smile][blush][blush][blush]


   
SvaraCitera

aha läste fel hahahah


   
SvaraCitera

Angelize:

aha läste fel hahahah

Gör nog alla vid den här tiden på en lördag [badgrin]

Fan vad dryg ja låter, läser igenom alla mina svar o så.. har fan ingen koll på hur man ska formulera sig [rolleyes][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha, nä... jag ska lustigt nog vara behjälplig på stödundervisningen = lära ut de som inte kan [crazy] Turligt nog är jag tillräckligt påläst för att bli taxichaffis och har fått godkänt i alla onlineproven utom lokalkännedom [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fråga vad för avtal de har och kolla med facket


   
SvaraCitera

60.

65 när du fyller 18.


   
SvaraCitera

200kr i timlön skall inte vara några problem för att få! [wink]


   
SvaraCitera

Ingemarsdotter:

Fråga vad för avtal de har och kolla med facket


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kom åå en fråga om ob-tillägg: Jag börjar jobba 11, och på lördagar ska man ha ob-tillägg efter 12. Innebär det att jag får ob-tillägg fr.o.m. 12 eller får jag inget för att jag börjar 11?


   
SvaraCitera

phroggyy:

Innebär det att jag får ob-tillägg fr.o.m. 12 eller får jag inget för att jag börjar 11?

För 11 får du vanlig lön, för övriga timmar får du vanlig lön+ob. [smile]


   
SvaraCitera