Aviseringar
Rensa alla

Ring, ring, bara du slår en signal


Ämnesstartare

Gryphon:

Sen när hon inte fick tag i dig så fick hon numret av någon annan, sen ringde hon Uppenbar som inte svarade, sen ringde hon mig, som inte svarade?

Saken är att hon aldrig ringde mig. [no-no]
Hon ringde min bror, fick mitt nummer och ringde mig inte. [no-no]


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Hon ringde min bror, fick mitt nummer och ringde mig inte.

Jaha. Då är det ju ännu mer mysko.

Det kanske var ett sneaky sätt att ta reda på din adress?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gryphon:

Det kanske var ett sneaky sätt att ta reda på din adress?

Isåfall var det ett tämligen misslyckat sådant då mitt nummer står i min pappas namn, han i sin tur är skriven på en adress där han egentligen inte bor. [rolleyes]
Stackars farmor och farfar och någon försöker stalka mig. [blush]


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Stackars farmor och farfar och någon försöker stalka mig.

Jag ska stalka dig nån gång, om jag orkar och får för Åsa. Vet inte riktigt hur hon ställer sig till att jag förföljer andra tjejer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gryphon:

Jag ska stalka dig nån gång, om jag orkar och får för Åsa. Vet inte riktigt hur hon ställer sig till att jag förföljer andra tjejer.

Bäst för dig att du är trevlig mot min farmor bara. Vill inte veta av att hon får någon hjärtattack. [no-no]


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Bäst för dig att du är trevlig mot min farmor bara.

Jag är supertrevlig. Jag ska vara så trevlig att hon lämnar ut din adress, sen ska jag stalka dig på riktigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gryphon:

Jag är supertrevlig. Jag ska vara så trevlig att hon lämnar ut din adress, sen ska jag stalka dig på riktigt.

Oh, då måste jag baka kakor. [blush]


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Oh, då måste jag baka kakor.

Jag kan ta med Åsas negerbollstårta, den är seriöst cp-god. Det är orgasm i smaklökarna, jag lovar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gryphon:

Jag kan ta med Åsas negerbollstårta, den är seriöst cp-god. Det är orgasm i smaklökarna, jag lovar.

Zomg, det låter lite spännande. Vad är det? Är det bara chokladbollar på hög eller är det mer avancerat? [no-no]


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Vad är det?

Det skulle ha blivit negerbollar, men eftersom både jag och Åsa är fail på att baka så kunde man inte rullar negerdegen, så hon formade den som en tårta och satte den i frysen. Det visade sig vara det godaste jag har ätit på många år, det var helt otroligt.

Du kommer att älska henne när du smakar den. Men hon är min, du får henne inte!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gryphon:

Du kommer att älska henne när du smakar den. Men hon är min, du får henne inte!

Meh, jag har ju ingen Åsa i mitt harem. Vad är ett harem utan en Åsa? [sad]


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Vad är ett harem utan en Åsa?

Jag har en Åsa utan ett harem.

Min Åsa lagar negerbollstårta till mig, det gör inte ditt harem!

Jag vet en Åsa som jobbar på Schenker, jag pratar med henne ibland. Du kan få henne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gryphon:

Jag vet en Åsa som jobbar på Schenker, jag pratar med henne ibland. Du kan få henne.

Min mamma jobbar på Schenker. Men hon heter inte Åsa. Och jag vill inte ha henne (eller Schenker-Åsa) i mitt harem. [sad]

Gryphon:

Min Åsa lagar negerbollstårta till mig, det gör inte ditt harem!

Meh. Var det inte du som var trevlig? [mad]


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Och jag vill inte ha henne (eller Schenker-Åsa) i mitt harem.

Schenker-Åsa verkar snäll och trevlig.

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Var det inte du som var trevlig?

Jo, jag ska ju låta dig uppleva Åsas underbara negerbollstårta ju. Det är väl trevligt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gryphon:

Jo, jag ska ju låta dig uppleva Åsas underbara negerbollstårta ju. Det är väl trevligt?

Men det är elakt att skryta! [no-no] Å andra sidan har jag en Mario som... Öh.. Lagar läskiga maträtter. Den du! [no-no]

Gryphon:

Schenker-Åsa verkar snäll och trevlig.

Vill ändå inte ha henne i mitt harem. [sad]


   
SvaraCitera