Aviseringar
Rensa alla

Ringa JÄVLA vårdcentralen HJÄLP MIG FORT


Ämnesstartare

Hej nu är det s att jag har fått en jävla benhinneinflamation och den gör så jävla ont och nu har jag försökt att ringa vårdcentralen för att få tid.
Men när jag ringer så är det en tant som svarar
HEJ OCH VÄLKOMMEN....

KLICKA PÅ ETT OM DU VILL BOKA TID.
Det gjorde jag, och då ska man klicka in massa siffror och shit och jag fattar inte ett jävla piss.

KLICKA PÅ TVÅ OM DU VILL LISTEN(VET INTE VAD TANTEN SÄGER) ELLER FIXA RECEPT.
Jag testade att klicka på två men då kommer tantens jävla röst framn igen och säger alla sifffror igen!!

KLICKA PÅ TRE OM DU HAR PROBLEM MED ATT ANDAs.
jag vil så gärna klicka här för attt någon ska svara så jag kan prata och få hälp

sen säger hon att om man inte har en knapptelefon så ska man dröja kvar och säga ett med så ringer dom upp!!!
har inte vågar göra det än!

Nu är min fråga, hur ska jag göra?
Ska jag gå ända till vårdcentralen tar ca 15 min och hoppas att det finns tid och annars måste jag GÅ tillbaka och mitt ben kommer inte ens klara det
Eller ska jag prata in ett jävla röstmed så dom ringer upp? fast hur jävla länge komme inte det ta?

TACK FÖR SVAR OCH FÖRLÅT MEN JAG ÄR SÅ JÄVLA ARG![cry][cry][cry][cry][cry]OCH HAR SÅ JÄVLA ONT!![cry][cry][cry][cry]


   
Citera
Ämnesstartare

Och nu har jag tagit tid att skriva denna tråden med min ilska, så svara :(([cry][cry] mitt ben värker


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du skall nog trycka ditt telefonnummer så att de ringer upp. Ring igen, sedan och telefonnummer.

Ring sjukvårdsrådgivningen också för att se vad du kanske kan göra just nu för att minska smärtan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lid någon dag till och boka tid via internet [wink] (om det nu går där du bor).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

wft, på nummer ett sa hon att man skulle boka TELEFONTID och inte tid tid så nu ska hon ringa mig för fem minuter sen 14.05 sa hon nyss [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dom brukar göra såhär: Tryck in telefonnumret så ringer de upp. I enstaka fall ska man klicka in sitt personnummer. Lyssna på vad dom säger, det brukar hjälpa! [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

m3lon:

r

Du ska väl trycka in ditt nr som dem kan nå dig på och avsluta med # ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

. Lyssna på vad dom säger, det brukar hjälpa!

mm, gjorde det och nu hörde jag vad hon tanten sa 🙁[cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dear Madame:

Ring sjukvårdsrådgivningen också för att se vad du kanske kan göra just nu för att minska smärtan.

m3lon:

fem minuter sen 14.05 sa hon nyss

ska du göra som dear madame säger bör du ringa sjukvårdsrådgivningen på annat nummer än du angav till VC så du slipper missa vc-teletiden för att linjen är upptagen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

Du ska väl trycka in ditt nr som dem kan nå dig på och avsluta med # ?

Mm, hörde det nu när min ilska hade lugnat sig lite[sad]
pratar med henne nu men det ringde akutsamtal och måste vänta


   
SvaraCitera

sjukvårdsupplysningen kan också boka in dig på tid någonstans tror jag där är det vanlig telefonkö och jag tror man ringer gratis 1177 är det i alla fall dit


   
SvaraCitera

Är det när det kommer var och skit in i hålen i benen runt ögonen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hemlight:

Är det när det kommer var och skit in i hålen i benen runt ögonen?

nej det gör ont i smalbenet


   
SvaraCitera

Vad heter

Hemlight:

det kommer var och skit in i hålen i benen runt ögonen?

Då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hemlight:

?

Finns inget som heter så dummer


   
SvaraCitera