Aviseringar
Rensa alla

Ringde min farfar nyss!


Ämnesstartare

Trevlig gammal man [smile][smile][love] Tänk att man har så varma känslor för en släkting man träffat så sällan, han bor typ i Kiruna och jag har träffat honom 3 ggr [crazy]

HUR ÄR DET MED DIN SLÄKT??


   
Citera
Ämnesstartare

Både farmor och farfar är döda. Mormor och morfar lever dock, men ringer rätt så mycket för ofta och då är det bara mamma de vill prata med. Träffar dem kanske varannan månad eller så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kul. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Farfar och morfar är döda.
Alla andra lever, spridda för vinden i olika länder osv[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den ända som jag tyckte om tog sitt liv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min mormor och morfar är ok. Farmor också, tror jag. Har inte träffat på länge. Farfar är väl död typ. Och min morbror och hans tjej ska snart få en bebis!


   
SvaraCitera

Farfar och morfar är döda. Farmor bor tillsammans med sin man Ragnar ute i skogen med sina renar. Hon är kort, tjock och lagar väldigt mycket mat. Mormor bor i en lägenhet i samma stad som mig. Hon är fin och trevlig, gillar att sticka och sitta vid Facebook.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min farfar är präst, min farmor är en otrevlig hagga, mina morföräldrar är världens mest underbara människor och resten av släkten är varierande grader av obetydliga


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har en mormor, hon är kort och tjock och tittar fortfarande på julkalendern.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

De flesta är riktigt sköna.

Min mormor är religiös halvrasist.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tr'ffade min mormor 1 g[ng. Kan inte bli fler g[nger 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanking BC:

HUR ÄR DET MED DIN SLÄKT??

Min morfar är gud asso! [cool]


   
SvaraCitera

Min mormor o morfar och min farmor bor i holland[crazy] träffar d dock 2 ggr om året


   
SvaraCitera

Mm, jag tycker också om min farfar [smile][love] Träffar honom nån gång i veckan för vi bor i samma stad. Men han kan vara lite dryg, om man frågar vad klockan är så svarar han i en kvart


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lol läste fel [bigsmile]

Vet inte, har inte direkt någon relation till nån av dem.


   
SvaraCitera