Aviseringar
Rensa alla

RIP Alla mina kamrater


mens
 mens
Ämnesstartare

Nä det är inte en massa vänner till mig/kommunistisk grupp utan en podcast. Buhu.
Lilla drevet-Kringlan ballade ur ( https://soundcloud.com/hejhej-tjena-213707369/amkmorgon-kringlan-svensson-hotar-asa-linderborg ) under en av deras morgonsändningar och det blev ganska illa skött. Efter alla skriverier och avståndstagande från de flesta samarbetspartners så lägger de nu ner sin veckopod. Han hotade Åsa Linderborg med grovt sexuellt våld och en frilansande recensent med ickesexuellt våld. Det senare har dock inte fått så mycket uppmärksamhet.

Ja, detta är en rätt grabbig och flosklig pod men jag har faktiskt fastnat för den. Lilla jag av alla människor. Nu fattas det bara att Mynona också gjort det.

qcmpx5v


   
Citera
mens
 mens
Ämnesstartare

dumt att sprida det oredigerade klippet kanske men äh 


   
SvaraCitera

Sympatiserar du med kommunister? :((


   
SvaraCitera
mens
 mens
Ämnesstartare

S3ON:
Sympatiserar du med kommunister? :((

tror ej att de är kommunister. hursom bra poddis.


   
SvaraCitera

mens:

tror ej att de är kommunister. hursom bra poddis.

Du svarade inte på frågan men ok :$ :)(


   
SvaraCitera
mens
 mens
Ämnesstartare

S3ON:

Du svarade inte på frågan men ok :$ :)(

så stingslig!

beror väl på vad commisen i fråga gör. är ej kommunist själv.

syftar du på linderborg så är det ju hot det handlar om. ej vad hon skriver om.


   
SvaraCitera

mens:

så stingslig!

beror väl på vad commisen i fråga gör. är ej kommunist själv.

syftar du på linderborg så är det ju hot det handlar om. ej vad hon skriver om.

Om de tar massiva mängder pengar från alla medborgare i syfte att finansiera ett paradis för djur, då är dt ok va? :)))


   
SvaraCitera
mens
 mens
Ämnesstartare

S3ON:

Om de tar massiva mängder pengar från alla medborgare i syfte att finansiera ett paradis för djur, då är dt ok va? :)))

bara de poddar om det så


   
SvaraCitera

mens:

bara de poddar om det så

Stackars katter som bränns levande om de inte poddar :(((


   
SvaraCitera

mens: Lilla drevet-Kringlan

han diskuterar händelsen i sin nya podcast (magister), ganska intressant om man e rastlös


   
SvaraCitera

Väldigt tråkigt. Trevlig podcast att ha på i bakgrunden när man gjorde andra saker. 

Känns väldigt överdrivet att hela podcasten läggs ner på grund av något en närvarande gäst säger. 


   
SvaraCitera

mens: Nej de skulle inte lagt ner 🙁

Men samtidigt så bryr jag mig inte så mycket, har till och med inte lyssnat alls på AMK. Men dock så har jag följt hela Kringlan- gate med spänning.


   
SvaraCitera

Vet inte:

Brukar ej lyssna på sådant så jag har ingen åsikt. Jag har lyssnat på en annan förut när jaf tänker efter. Men det hör inte hit.

Tråkigt för er som lyssnade :/


   
SvaraCitera
mynona

mens: Nu fattas det bara att Mynona också gjort det.

Visste inget om detta förrän jag läste i aftonbladet "därför sparkade vi Kringlan" som om det hade varit något jag följt länge med spänning=S
Jag lyssnar sällan på sådant här, det enda jag lyssnar på är musik, radio etc är en värld jag aldrig upptäckt. 
Tycker spontant att det är bra att man gör en markering mot våldshot, för även om det inte "var så allvarligt menat" av den som sade det så skapar alla sådana där kommentarer ihop en struktur och en norm som får människor att må dåligt. Att man "inte menar något illa, det var väl inte så farligt", är inget man kan ta hänsyn till, för det är vad de flesta som sagt elaka saker brukar säga, och de kan mena vad de säger, men det förändrar ju inte mycket. Så, bra att man gjorde en markering, och menade han inget illa så måste han ju förlåtas - och kanske kan det här inleda någon förbättring i synen att inget man säger i andra sammanhäng än irl räknas, för det gör det ju. 


   
SvaraCitera

Aldrig hört talas om.


   
SvaraCitera