Aviseringar
Rensa alla

RIP kakalaka


Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

jo men menade alla andra med, eller är det bara en tillfällighet?

Vet inte. Själv är jag en man av folket och sparsam med varningar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:

Vet inte. Själv är jag en man av folket och sparsam med varningar.

Det uppskattas!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Någon borde illustrera en samhällspyramid av UM.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Victor Ahlén:

Någon borde illustrera en samhällspyramid av UM.

jag skulle bli permabannad dirr!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

jag skulle bli permabannad dirr!

Antagligen. Grav censur här i krokarna du vet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KNARKO ÄR EN HORA


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

KNARKO ÄR EN HORA

For your information
Köttfärssås låste henne först!
Jag låste upp för att banna efter att ha samlat moderatorerna på extrainsatt möte om kakoxo där vi beslutade att hon skulle kapas från sidan 4ever!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

KNARKO ÄR EN HORA

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

där vi beslutade att hon skulle kapas från sidan 4ever!

Hatar er alla som var på det "mötet". Jävla torrfittor. Gaaah.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nonoton:

Får aldrig varningspoäng

Inte jag heller längre. Känner mig lite misslyckad[sad]

Victor Ahlén:

Någon borde illustrera en samhällspyramid av UM.

[love]


   
SvaraCitera
Exner

Dan_the_ironman:

det senaste

*på sistone


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är jag ensam om att inte se något fel med detta? Hur många chanser har hon fått och hur många chanser har hon och alla andra rätt till? Finns det ens någon i hela UMs historia som fått så många chanser som kaka? Ska jag vara ärlig så tror jag inte på att det är 4life. Jag tror att hon kommer att vara tillbaka. Inte lika snart som förut, men om några veckor, ja kanske månader så är hon här igen. Detta tror jag enbart för att hon fått så många chanser. Jag har inte ens varit medlem här under ett år, och under så kort tid vet jag ingen förutom kaka som kommit upp i 20 poäng, blivit avstängd och fått en ny chans. Jo, jag känner till en kanske två personer till (som jag inte ens är helt säker på), men ändå inte lika ofta som kaka.

Dock tror jag som sagt inte det är 4ever. Av den anledningen har jag svårt att sörja.

Så kalla mig rövslickare bäst ni vill, men ni vet nog själva att det inte stämmer då jag påpekat att jag inte tror på detta:

Knarko:

vi beslutade att hon skulle kapas från sidan 4ever!

Sen till en helt annan grej:

Zapetta:

Varför hänga ut henne såhär?

Du kan inte säga en sådan sak och kalla det för mobbing när det indirekt är du som hänger ut henne. Du skapade tråden. Jag hade ingen aning om att hon fick så mycket varningar som:

Schism:

snitt på 23 varningspoäng om dagen

Inte nog med det - jag var dessutom övertygad om att det knappt delades ut varningspoäng till henne just som att det var i klotter och för att hon ändå varit på sidan så länge (förresten - är siffran ens sann? För att den känns väldigt överdriven)

För att återkomma till poängen - hade du (Zapetta) inte skapat denna tråd hade exempelvis jag inte haft en aning. Jag hade antagligen inte ens varit medveten om att hon varit avstängd, utan kanske efter några dagar börjat undra varför hon inte skapat några trådar.

Var det nödvändigt att hänga ut henne? Nä, men i och med skapandet av denna tråd öppnades möjligheten och sannolikheten till det.

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

efter att ha samlat moderatorerna på extrainsatt möte om kakoxo där vi beslutade att hon skulle kapas från sidan 4ever

oj, seriöst. vilka moderatorer deltog och hur ofta sker det att ni håller möten om enskilda användare?

Storchen84:

förresten - är siffran ens sann? För att den känns väldigt överdriven

det var nog en aning överdrivet ja [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sarkasm:

det var nog en aning överdrivet ja

Tänkte väl det, speciellt som gränsen för permban går vid 20 - om jag inte missminner mig...

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sarkasm:

oj, seriöst. vilka moderatorer deltog och hur ofta sker det att ni håller möten om enskilda användare?

Ville få det att låta viktigt [blush]
Vi tog bara upp det i modforumet och de som var inne och såg det under en stund skrev sin åsikt och vi kom fram till ett beslut så.
Händer ej ofta, beror på hur användaren sköter sig (eller snarare inte sköter sig)


   
SvaraCitera