Aviseringar
Rensa alla

rip kennyman?


Ämnesstartare

just nu tror jag att jag kommer dö, för ja kan typ inte andas .. och jag ser lite luddigt för har inte kunnat andas ordenligt på ett bra ta. Jag har ingen aning om vad det beror på? Nu tänker jag i alla fall lägga mig och sova och hoppas att jag vaknar imorn, puss på er <3


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Är du onykter? sprit/droger dvs


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

massgrav:

Är du onykter? sprit/droger dvs

ingenting,


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är du seriös: Be om hjälp, ring en vän eller vad som helst. Att dö är världens mest överskattade grej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hett


   
SvaraCitera

[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fagerjärn:

Är du seriös: Be om hjälp, ring en vän eller vad som helst. Att dö är världens mest överskattade grej.

jo seriös är jag allt, men det går nog över skulle jag tro ... [smile] om inte blir det lite jobbigt hähä


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Föresten har mina fötter stuckit helt galet halva dagen, så jag knappt har kunnat gå. Liksom, känns som dom sover fast typ 10000 gånger värre ...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kennyman:

Föresten har mina fötter stuckit helt galet halva dagen, så jag knappt har kunnat gå. Liksom, känns som dom sover fast typ 10000 gånger värre ...

Ta en kaka så löser det dina bekymmer!


   
SvaraCitera

kennyman:

å? Nu tänker jag i alla fall lägga mig och sova och hoppas att jag vaknar imorn, puss på er <3

Kanske ringa läkare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du har AIDS.


   
SvaraCitera

Om du är seriös, så borde du ta kontakt med åtminstone någon i din närhet, helst kanske till och med en läkare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kennyman:

Har du ångest eller dyl?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KamikazeTomten:

Har du ångest eller dyl?

nepp, inget sånt heller.

men denna tråd är onödig för vem skeiver kommentaren om inte KENNYMAN [bigsmile] de va inget allvarligt, som jag trodde, även om jag också trodde ja skulle dö .. när ja somna var ja typ heeeeeeelt borta pga ingen luft haha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kennyman:

när ja somna var ja typ heeeeeeelt borta pga ingen luft haha

[rolleyes]

Någonting måste du ju haft för dig för att reagera sådär.. Allergier, droger eller så


   
SvaraCitera