Forumet - Ritningar!

Ritningar!

1213 0 33
Har ingen aning vart jag ska stoppa tråden så sätter den här!
[badgrin]

Här där jag bor så sägs det att det finns gångar undermarken har ingen aning om det är sant. Men jag fick iden det måste finnas ritningar över det då! Så vart skulle man kunna få tag i ritningar över tunnelsystem?

Spana också in:

looptroop:

Stad? Brukar det finnas tunnlar i skolor?

östra real har under sina skola. skulle dock vända mig till kommunen men troligtvis:

staten ser gärna inte att folk springer runt i tunnlar som inte är säkra osv o du kan nog inte kränga lös dom.

OF 5:

hos kommunen. Om dom inte ingår i skyddsobjekt

ingår tunnelbanan där? lite ot men blev fundersam
OF 5:

vet ej men från tuben kommer man ner till en del kulvertar som är hemliga så troligtvis

jaja, helt klart, men jag menar, tunnelbanans linjer e ju utmålade osv, så då kan dom ju inte vara hemliga, men samtidigt finns det ju vissa gångar för dom som underhåller spår osv :S
Fick bara iden att fråga är det någon av er som vart i henriksdas gamlalokstall? Om ni hållt på med graffiti borde ni ju hört talas om ett visst crew som gillar den grottan.[smile]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

lacostekrokodilen:

finns flera tunnlar inom tunnelbanenätet som länkar ihop näten samt personalgångar för underhållning av spår o dylikt

Ja det vet jag, men det har omöjligt något samansättning med tunnelbanan i dom här tunnlarna