Aviseringar
Rensa alla

Rkszbk Crypt


Ämnesstartare

Trots persiennens gytter var hennes provokativa yppighet, den evigt pubertala svällningen, omisskännlig - ett sådant transkontinentalt fullblod ville han gärna utforska. Mäktiga vindar blåste där hennes former borde ha varit, där han behövde kompletteras. Han skalade av henne med blicken och mätte henne som benstomme, som evolutionär framgångssaga, som hemligt lösenord, som trofé. Den mjuka varma kroppens förgänglighet liknade tårar i kisande ögonfransar mot solen. Nu log hon så självklart och värdebemängde sin kropp medan handduken strök fram längs den i lekfull spänst vadderade ryggraden och nådde huvudet, där en liten knut knöts; en liten knut. Där möttes drift och plikt och i de svepande handrörelser som markerade hennes sluttande vader möttes pragmatik och estetik lika sömlöst. Ögonen skymtade nu i väggspegeln, glimrande av naturgiven tacksamhet, ödmjukhet, stolthet och en moget ansvarstagande hållning gentemot den egna skönheten.

Läpparnas dova spända rus blev en fallfärdig frukt när blicken mötte hans.

I dörren var håret utsläppt, gångstilen markant, fästen och knoppar täckta av ett frasigt plagg. En svalt manande röst sprack upp ur den där söta frukten, vällde fram och tjocknade: ”Kom”. Lydigt tassande. Anekoisk interiör. Utslaget detaljminne. Hon vände sig snart om och i ljuset framträdde hans ansikte ordentligt. Leendet infann sig igen, denna gång betryggande, inte längre eggande, som frågande hur det var fatt utan att avkräva honom något annat svar än den långa tonala utandning som vimsigt jakade. Det verkade komma en omfamning men denna lät ytterligare vänta på sig medan trevande nätta fingrar ömt sonderade en illa skött ansiktsbehåring. Hennes andedräkt varskodde honom om exakt hur hon smakade på ansatser till ord med sin tunga, vilket också blicken lät förstå. Han ville bara smaka på henne och placerade så sin grova hand över de där läpparnas matta ytskikt; hon ryggade symboliskt tillbaka i roat samförstånd. Världen slocknade.


   
Citera
Ämnesstartare

Brk g:

där en liten knut knöts; en liten knut.

[love]

bra, skriv mer!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

bra, skriv mer!!

blev du kåt då? annars ger jag upp och skriver om våld i stället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brk g:

lev du kåt då? annars ger jag upp och skriver om våld i stället.

h

mkt!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

mkt!!!

vilken del/mening var mest erotisk?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brk g:

vilken del/mening var mest erotisk?

Brk g:

Världen slocknade.

Brk g:

Han ville bara smaka på henne och placerade så sin grova hand över de där läpparnas matta ytskikt;

tror jag!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skriv om våld


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

inte för att det här var omysigt men jag gillar våld


   
SvaraCitera

dä rann te döh


   
SvaraCitera
Lounge

vad duktig du är på att skriva


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

min prosa lockar en lite äldre mer erfaren publik ser jag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

här samlas vi tanter i fuktpölarna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Att knulla har aldrig varit så pretentiöst.


   
SvaraCitera

så, när kommer din första Harlequin ut?


   
SvaraCitera

tänker stå först i kön på Ica när det sker.


   
SvaraCitera