Forumet - roaccutan

roaccutan

2423 0 40
jag vill ha roaccutan
om läkare trilskas kan man muta dom då
finns det roaccutanvänliga läkare som det finns knarkvänliga läkare och hur hittar man dom

mest vill jag gnälla:
buhuuuu
stackars mig
jag har haft konstant uppror i två månader i ena halvan av ansiktet, jättearga är dom
dom sticks och retas och gör mig jätteful det är inget kul

kram kram

nu kommer några följdfrågor
hur är läget
vad händer
döda alla finnar
burka till alla kvinnor med och utan acne
det är insidan som räknas
hej då då
Ingemarsdotter:

förvägras du roaccutan eller?

nej, jag vet inte vad dom säger, men olika läkare är ju olika snälla med att skriva ut
jag har inte tidigare sökt läkarvård för acne
det innebär att många hudläkare kommer vilja sätta mig på massa salvakurer och skit innan jag får testa roaccutan
jag vill ha det på en gång, istället för att gå något år och testa halvdana saker som kräver fortsatt behandling för effekt
så det vore bra med roaccutansnälla läkare, som inte vill vänta i evigheter med att skriva ut skitn. så jag blir av med det.

Spana också in:

Artie:

ag vill ha roaccutan

jag också, eller nån annan tablett som funkar!!!

Artie:

om läkare trilskas kan man muta dom då

Inte skolläkaren i alla fall, han envisades med att ge mig en tredje duac-kur att smörja på RYGGEN SJÄLV. Påpekade att jag bor just SJÄLV och att jag kommer bleka sönder varenda lakan, tröja och påslakan jag äger och därför skulle uppskatta tablett istället (så hade jag ju faktiskt provat duac innan! [mad])

Artie:

finns det roaccutanvänliga läkare som det finns knarkvänliga läkare och hur hittar man dom

JAG VET INTE MEN JAG TÄNKER INTE SLUTA HOPPAS!!!
isola:

testa svagare preparat innan, tror att du måste det.

jag kan gå med på en antibiotikakur men det är allt!!!

Postorderhoran:

Inte skolläkaren i alla fall

du måste gå till riktig hudläkare, ingen annan lkan ändå skriva ut roaccutan eftersom det har särskilda regler pga starkt preparat!

REMISS

Postorderhoran:

Påpekade att jag bor just SJÄLV och att jag kommer bleka sönder varenda lakan, tröja och påslakan jag äger och därför skulle uppskatta tablett istället

fick du tabletter sen eller va hände
haru inte ätit antibiotika någon gång?
det hjälper vissa men inte lika bra som roaccutan
Brk g:

differin är ju ok men inget mot roaccutan

har du tagit roaccutan var det najs

Brk g:

tycker det är synd att du ej sökt hjälp tidigare så du måste gå igenom massa bjäfs

jag har inte tidigare tänkt att liksom acne = hudsjukdom, utan bara tonårstjaffs, och väntat på att det ska gå över. Men det blir bara värre med åren.

Brk g:

men du är ju iaf inte 16 år så lite pondus kanske du har hos läkare? man kan hoppas

ja, jag får säga att min psykiska hälsa blir lidande!
om jag har riktig tur kräver de inte journaler och då kan jag ljuga att jag testat lite mer än vad jag har. om jag kan hitta sådan hudläkare som inte kräver remiss. har jag tänkt.
Lounge:

Blondinbella fick d utskrivet aslätt

ja jag har googlat det jag undrar vilken läkare hon gick till! för jag har sett före-bilder på blondinbella och hon såg inte värre ut än vad jag gör nu i fejset

Lounge:

Förövrigt kräver inte alla meds fortsatt behandling, e väldigt individuellt, käkade tetralysal i 3 mån sedan hade jag ingen mer acne

aa men som sagt en antibiotikakur kan jag gå med på att testa först, men inte ett tiotal olika salvor. sådana kräver väl alltid fortsatt användning för effekt?
Artie:

ja jag har googlat det jag undrar vilken läkare hon gick till! för jag har sett före-bilder på blondinbella och hon såg inte värre ut än vad jag gör nu i fejset

är d så ovanlgit att läkare skriver ut asså?

Artie:

aa men som sagt en antibiotikakur kan jag gå med på att testa först, men inte ett tiotal olika salvor. sådana kräver väl alltid fortsatt användning för effekt?

nää kräver inte fortsätt anvädnning.. jag använde finacea och tetralysal.. dock tror jag d var tetralysalet som hjälpte mig

Artie:

hur mkt acne hade du innan din antibiotikakur lounge fact
hade du ärrbildande, djupare acne?

nää verkligen inte sådsan mer som små finnstimutslag (:-P) över kinderna

folk som såg mig trodde inte jag hade acne etc